اخبار عمومی

بخشنامه جدید سایپا برای مشتریان تندر ۹۰ و ساندرو: پراید یا تیبا تحویل بگیرید. به روزرسانی: لغو شد

لوگوی سایپا

شرکت سایپا در بخشنامه‌ای قابل تأمل به نمایندگی‌ها اعلام کرد مشتریانی که ساندرو و تندر۹۰ ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند محصولات خانواده پراید یا تیبا را به‌جای خودروی ثبت‌نامی خود از شرکت تحویل بگیرند.

این طرح تبدیل در صورت تمایل مشتریان منتظر خودروهای رنو انجام می شود و این افراد می توانند با نپذیرفتن این شرایط، منتظر اطلاعیه های بعدی و یا تحویل خودروهای ثبت نامی بمانند.

در این اطلاعیه آمده است:

احتراماً ضمن پوزش از مشتریان به‌جهت تأخیر پیش‌آمده در ایفای تعهدات انواع محصولات رنو شرکت پارس خودرو به‌اطلاع می‌رساند مشتریان محترم می‌توانند در صورت تمایل نسبت به انتخاب روش های پیشنهادی زیر اقدام کنند.

۱- انتظار مشتریان محترم تا رفع مشکل تولید محصولات رنو با شرایط ذیل:

الف ــ قیمت محصولات به‌قیمت زمان تحویل مشتری طبق قرارداد محاسبه خواهد شد.

ب ــ سود مشارکت و تأخیر طبق قرارداد به‌میزان ۲۷ درصد (۱۵ درصد سود مشارکت) ادامه خواهد یافت.

۲- به جای خودروهای ثبت‌نامی، پراید، تیبا و ساینا تحویل بگیرید

آن دسته از مشتریانی که ساندرو و یا ساندرو استپ وی ثبت نام کرده‌اند ، می توانند به جای این خودروهای رنو، دو دستگاه خودرو از سبد اعلامی انتخاب کنند. یک دستگاه خانواده X100 (پراید ۱۳۱ و یا پراید وانت ۱۵۱) و یک دستگاه خانواده ی X200 (تیبا و یا تیبا۲ و یا ساینا) که یکی از آن ها را در بهمن ۱۳۹۷ بر مبنای قیمت زمان تحویل محصول رنو طبق قرارداد و یک دستگاه دیگر را در آذر ۱۳۹۸ با بهای رسمی روز تحویل بگیرند.

مشتریانی که رنو تندر۹۰ و یا پارس تندر ثبت نام کرده اند می‌توانند تنها یک دستگاه خودرو از خانواده ی X100 و یا X200 انتخاب کنند و سایپا هم آن را در بهمن ۱۳۹۷ بر مبنای قیمت زمان تحویل محصول رنو طبق قرارداد تحویل می دهد.

۳- با درصد سود بیشتر انصراف دهید

اگر تا تاریخ ۳۰ آبان ۱۳۹۷ انصراف دهید، به ودیعه ی شما ۳۶ درصد سود تعلق می گیرد. اگر هم انصراف بعد از آغاز آذر ماه باشد، این سود ۳۰ درصد محاسبه می شود.


به روزرسانی : شرکت سایپا بخشنامه خود با موضوع تحویل پراید و تیبا به جای خانواده رنو را کان لم یکن اعلام کرد.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا