اخبار عمومی

ظاهرا Post Malone (رپر آمریکایی)، عاشق بوگاتی شیرون صدفی رنگ جدید خود است

بوگاتی شیرون

بوگاتی شیرون گل سرسبد کلکسیون بزرگ Post Malone

این‌طور که بنظر می‌‌‌‌رسد Post Malone رپر،‌‌‌‌ خواننده و موسیقی‌‌‌‌دان آمریکایی، یک بوگاتی شیرون صدفی رنگ جدید خریداری کرده است.

 

در سال‌‌‌‌های اخیر، Malone‌‌‌‌ به عنوان یک خواننده مطرح در دنیای موسیقی پاپ شناخته شده است. او همچنین کلکسیونی بزرگ از خودروهای مختلف را جمع آوری کرده است. این کلکسیون شامل: رولز رویس فانتوم، لامبورگینی آونتادور SV سفید، مک لارن ۷۲۰S وHennessey VelociRaptor 6×۶ که توانایی تولید ۶۰۲ اسب بخار نیرو را دارد می‌‌‌‌شود. البته قطعا خودروهای دیگری هم در کلکسیون او وجود دارد که ما از آنها اطلاع نداریم، اما شیرون نسبت به تمامی آنها برتری دارد.

این بوگاتی از نمایندگی OB Prestige Auto استان کبک کاندا تحویل گرفته شده است. جلو پنجره‌‌‌‌ی این ابرماشین صدفی رنگ، بصورت نقره ای طراحی شده است، همچنین تودوزی و داخل کابین خودرو از چرم سفید رنگ است.

Post Malone عکس زیادی را از این خودرو در شبکه‌‌‌‌ها‌‌‌‌ی اجتماعی خود پست نکرده است، اما یک ویدئو وجود دارد که او را در حال لذت بردن پشت فرمان این هیولای ۱۵۰۰ اسب بخاری نشان می‌‌‌‌دهد. Malone همچنین نوشته است که این خودرو با تمامی تجربه های قبلی او تفاوت دارد و او عاشق آن است!

بر اساس گزارش‌‌‌‌ها Malone 3 میلیون دلار را بابت این خودرو پرداخته است، درست است که ۳ میلیون دلار مبلغ هنگفتی است اما در مقایسه با قیمت پیشنهادی کارخانه برای این مدل آنچنان هم زیاد نیست، علاوه بر اینها، او دیگر نیازی ندارد تا برای تولید و عرضه‌‌‌‌‌‌‌‌ی این خودرو صبر کند.

منبع: carscoops

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا