اخبار عمومی

وزیر صنعت، معدن و تجارت از عرضه پژو ۳۰۱ به بازار تا پایان سال خبر داد

Peugeot 301 پژو

خودروسازان تا انتهای سال به تمام تعهدات خود عمل می‌کنند

وزیر صنعت، معدن و تجارت از عرضه پژو ۳۰۱ به بازار تا پایان سال خبر داد و گفت: نمی‌توان زمان‌بندی دقیقی برای توقف خط تولید پراید اعلام کرد؛ اما براساس برنامه‌های موجود باید تولید این خودرو متوقف شود.

رضا رحمانی در حاشیه نشست علنی دیروز مجلس شورای اسلامی درباره وضع بازار خودرو گفت: اقدامات انجام‌گرفته و اخذ سیاست‌های مناسب منجر به آرامش بازار شده است و شرایط بهتر نیز می‌شود.در واقع در حال حاضر شوک ناشی از تحریم تخلیه شده و بازار به ثبات نسبی رسیده است. وی درباره برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تنظیم بازار خودرو افزود: حفظ تولید موجود و در ادامه، افزایش میزان آن و در نتیجه عرضه بیشتر خودرو به بازار، شرایط را بهبود می‌بخشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: تعهدات خودروسازان روز به روز در حال کاهش است؛ زیرا این شرکت‌ها مکلف شدند ۸۰ درصد تولیدات خود را در قالب عمل به تعهدات به مردم تحویل دهند. رحمانی اضافه کرد: خودروسازان تا انتهای سال به تمام تعهدات خود عمل می‌کنند.

Peugeot 301 پژو

عضو کابینه دولت دوازدهم در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه تولید ۳ محصول جدید ایران خودرو که تا پایان سال باید به بازار عرضه شوند در چه مرحله‌ای قرار دارد، توضیح داد: مقرر است ایران خودرو بسته‌ای برای تعمیق ساخت داخل و رفع تعهدات پیگیری کند که یکی از برنامه‌های این بسته، ارائه محصولات جدید و متوقف شدن خط تولید خودروهای قدیمی است.

وی ادامه داد: ایران خودرو ۳ محصول که دو محصول آن کاملا جدید است، در دست تولید دارد و سومین محصول نیز تولید دنا اتوماتیک است. وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به این پرسش که پژو ۳۰۱ تا پایان سال به بازار روانه می‌شود، گفت: بله؛ یکی از برنامه‌ها عرضه پژو ۳۰۱ به بازار تا پایان سال است. رحمانی درباره توقف خط تولید پراید تصریح کرد: براساس برنامه خودروسازان، خط تولید خودروهای قدیمی باید متوقف شود.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا