اخبار عمومی

اولین عکس از پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۱۹

پژو 2008

بزرگ تر ، زیبا تر و راحت تر!

پژو ۲۰۰۸ در سال ۲۰۱۷ توانست با فروش تقریبی ۱۸۰ هزار دستگاه جایگاه دومین کراس اوور پر فروش اروپا را به دست آورد. پژو ۲۰۰۸ را می توان پیشکسوت سگمنت شاسی بلند های کوچک یا همان Crossover دانست. هم اکنون این خودرو در اروپا نسبت به هیوندای کونا و کیا استونیک فروش بهتری دارد. اما شکی نیست که پژو ۲۰۰۸ در وضعیت فعلی بیش از هر وقت دیگری نیازمند یک تغییر و تحول اساسی است. چیزی فراتر از یک فیس لیفت! یعنی پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۱۹ که در اواخر سال ۲۰۱۸ یا اوایل ۲۰۱۹ شاهد حضور آن خواهیم بود.

عکس اصلی این خبر اولین تصویر منتشر شده از پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۱۹ است که در واقع رندرینگ می باشد. طرحی محتمل برای این شاسی بلند جمع و جور فرانسوی که در کشور ایران نیز بواسطه شرکت ایکاپ (ایران خودرو) حضور دارد. طبق این تصویر می توان گفت که ردپای پژو ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸ در پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۱۹ کاملا مشهود است. این خودرو به احتمال زیاد از معماری جدید پژو بهره خواهد برد. آخرین فناوری ها نظیر کابین انحصاری پژو تحت عنوان آی کاکپیت یا i-Cockpit نیز در پژو ۲۰۰۸ جدید به احتمال زیاد حضور خواهد داشت.

مدتی است پژو این طراحی داخل کابین را در محصولات جدید خود منجمله پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۱۹ پیاده می کند. فناوری که به فرم طراحی داخلی خودرو سر و سامان داده و راحتی هرچه بیشتر راننده را فراهم می کند. در واقع آی کاکپیت پژو تغییراتی را در ابعاد فرمان، زاویه و ارتفاع صندلی راننده، صفحه نمایش و دکمه های آن و در نهایت شیشه جلو به وجود می آورد. بدین طور که راننده همواره بیشترین تسلط و دید جلو را در رانندگی داشته و در کنترل و هدایت فرمان و کار با صفحه نمایش و دکمه ها دچار سختی نشود.

فرمان های کوچک جزء اصلی طراحی جدید پژو هستند که احتمالا پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۱۹ نیز از آن بی نصیب نخواهد ماند. همچنین موتور های ۳ و ۴ سیلندری بنزینی و دیزلی پیشرانه های بالقوه این خودرو هستند. برای مثال می توان به موتور بنزینی توربو ۱٫۲ لیتری و ۱٫۵ لیتری دیزلی HDI اشاره کرد. با کاریرا همراه باشید.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا