اخبار عمومی

قدرتمند ترین لامبورگینی که تابحال تولید شده در سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد

قدرتمند ترین لامبورگینی

خبر رسمی تولید قدرتمند ترین لامبورگینی اما به صورت جزئی و مبهم

پر بازده‌ترین و قدرتمند ترین لامبورگینی که تابحال تولید شده است در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد. این بیانیه‌ی رسمی بخش Squadra Corse این برند ایتالیایی است که مهندسی و طراحی این ابرخودرو را که هنوز نام‌ گذاری نشده است بر عهده دارد. با وجود اینکه تنها اطلاعاتی جزئی و ناقص از این خودرو منتشر شده است، اما ما با دقت جزئیات این اخبار را بررسی کردیم تا مشخصات مدل جدید لامبورگینی را بدست آوریم.

هسته‌ی درونی ساختار کلی این خودرو از فیبر کربن است. اسکلت جلویی خودرو از آلومینیوم تشکیل شده است و سیستم تعلیق و اجزای خنک کننده‌ی موتور را در بر می‌گیرد. در پشت راننده یک ساختار فلزی که موتور ۱۲ سیلندر ۸۳۰ اسب بخاری ۶٫۵ لیتری لامبورگینی را شامل می‌شود قرار گرفته است. همراه این پیشرانه یک گیربکس ۶ سرعته‌ی مسابقه‌ای که تعلیق عقبی خودرو نیز برای پاسخ‌های سریع و خشک‌تر شدن به آن متصل شده، لحاظ شده است.

قدرتمند ترین لامبورگینی

از تصویر اصلی منتشر شده اطلاعات زیادی را نمی‌توان دریافت کرد، اما با این وجود نمی‌توان از ایرودینامیک جالب این مدل هم چشم پوشی کرد. اسپویلر قرار گرفته در جلوی خودرو به جریان هوا در ورودی‌های قرار گرفته بر روی کاپوت خودرو کمک می‌نماید. چراغ‌های جلو در این طراحی نمایش داده نشده‌اند، اما این احتمال وجود دارد که بخشی از ظاهر آنها را LED تشکیل دهد. همچنین کاناردهایی (نوعی بال کوچک) بر روی قوس بالایی چرخ‌های جلو قرار گرفته است تا جریان هوا را به قسمت‌های کناری بدنه‌ی خودرو هدایت نماید.

قدرتمند ترین لامبورگینی

در عقب خودرو دیفیوزر و بالی بزرگ نصب شده است. این بال قابلیت تنظیم دارد اما بنظر نمی‌رسد که به کانال هوا برای کمک رسانی به سیستم ایرودینامیک فعال ALA لامبورگینی که بر روی مدل‌های هوراکان پرفورمانته و آونتادور SVJ نیز قرار گرفته بود، مجهز شده باشد.

قدرتمند ترین لامبورگینی

در آخر سوالات بیشماری بی پاسخ باقی می‌مانند، مثلا اینکه این خودرو بصورت تمام چرخ متحرک یا دیفرانسیل عقب تولید می‌شود مشخص نیست، همچنین تولید مدل هیبریدی برای افزایش قدرت این خودرو نیز دچار ابهام است. لامبورگینی اعلام کرده است که این محصول بصورت محدود تولید خواهد شد، بنابراین تنها مشتریان و طرفداران پر و پا قرص این برند مدل جدید را خریداری خواهند کرد. عرضه‌ی این خودرو در سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده است.

قدرتمند ترین لامبورگینی

منبع: motortrend

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا