اخبار عمومی

لکسوس در سال جاری مدل LC را به‌همراه تغییری بزرگ عرضه می کند

لکسوس LC

آیا قرار است نسخه‌ی F مدل LC که متمرکز بر روی بازدهی و عملکرد است عرضه شود؟ و یا اینکه باید در انتظار مدل کانورتیبل (کروکی) آن باشیم؟

پس از معرفی چند نسخه‌ی خاص از مدل LC در رنگ های منحصر به فرد، این بار در سال ۲۰۱۹ لکسوس با یک قابلیت جدید و بزرگ باز می‌گردد. آقای Moe Durand مدیر بخش ارتباطات راهبردی لکسوس در مصاحبه با وبسایت Car Buzz جزئیات این خبر را افشا نکرده است و تنها به این جمله که “مدل LC امسال، با تغییری بزرگ عرضه می‌شود” بسنده کرده است.

ظاهرا لکسوس به طرز زیرکانه‌ای در حال نشان دادن این است که مدلی که در آینده معرفی می‌شود ممکن است از سری F که پیش‌بینی‌های بسیاری نیز در رابطه با تولید آن شده است باشد. برای اثبات این ادعا نیز می‌توان به این نکته اشاره نمود که در هنگام معرفی ویدیوئی مدل RC F Track Edition، این شرکت تصویری را از نمونه ی تست مدل LC به نمایش گذاشته است که بر اساس گزارش Car Buzz مسئول روابط عمومی لکسوس از صحبت در رابطه با آن خودداری کرده است.

تصاویر جاسوسی منتشر شده احتمال تولید نسخه ی F مدل LC را افزایش می‌دهد. تحولات قابل توجهی که در این تصاویر مشاهده می‌شوند شامل بزرگ‌تر شدن ورودی‌های هوای قرارگرفته در دو سمت جلوی خودرو به منظور افزایش میزان هوای ورودی به رادیاتورها است؛ همچنین گلگیرهای این مدل بزرگ‌تر از قبل اند. در محور عقبی خودرو نیز سبک قرارگیری اگزوزهای آن کاملا منطبق بر طراحی مدل‌های F لکسوس می‌باشد.

بر اساس شایعات، گزینه‌های گوناگونی را می‌توان برای پیشرانه‌ی مدل LC F در نظر گرفت. ممکن است یک موتور توربو دوقلو ۴ لیتری ۸ سیلندر با توانایی تولید ۶۲۱ اسب بخار نیرو بر روی این مدل قرار گیرد. این احتمال نیز وجود دارد که مهندسان موتور ۵ لیتری تنفس طبیعی ۸ سیلندری فعلی را ارتقا دهند. سومین گزینه‌ی موجود این است که یک نسخه‌ی سوپر شارژ از موتور فعلی تولید شود؛ همچنین حدس و گمان‌هایی نیز در رابطه با تولید مدلی هیبریدی وجود دارد.

در حالی که شایعات به تولید مدل LC F اشاره می‌کنند، این احتمال نیز وجود دارد که منظور آقای Durand از تغییر بزرگ، نسخه ی کانورتیبل مدل LC باشد، زیرا این شرکت ایده‌ها و برنامه‌های بسیاری را در زمینه ی تولید مدل‌های کانورتیبل مطرح کرده است.

در هر صورت این مدل‌های جدید می‌توانند فروش LC را افزایش دهند. این شرکت ۱۹۷۹ نسخه از این مدل را در سال ۲۰۱۸ عرضه کرد که میزان تولید آن نسبت به ۲۴۸۷ عدد سال ۲۰۱۷ کاهش یافته بود. میزان فروش این مدل در مارچ سال ۲۰۱۹ نیز تنها ۳۲۰ دستگاه اعلام شده بود که نشان دهنده‌ی کاهش ۳۸٫۷ درصدی فروش آن نسبت به سال گذشته بود.

منبع: motor1

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا