اخبار عمومی

لکسوس LC کروک در راه است

لکسوس LC کوپه

LC F نیز هم احتمالا به زودی به بازار می‌آید

به گزارش اتواکسپرس و به نقل از یک منبع بی‌نام، کمپانی مجوز رونمایی لکسوس LC کروک خود را صادر کرده است. بر اساس این گزارش نسخه قوی‌تر LC F نیز نزدیک به رونمایی است.

رونمایی LC کروک باعث می‌شود که لکسوس در مقابل رقبای آلمانی خود در گروه ماشین‌های کروک بتواند عرض اندام کند. لکسوس کانسپت خودروی کانورتیبل خود را در سال ۲۰۱۴ با رونمایی کانسپت LF-C2 معرفی کرده بود، اما به نظر می‌رسد لکسوس این طرح‌ها را به نوع شاسی بلند خود منتقل کرده است.

لکسوس LC کوپه

LC کروک احتمالاً سیستم انتقال نیروی شبیه مدل‌های سنتی کوپه خواهد داشت. لکسوس LC 500 قدرتی معادل ۴۷۱ اسب بخار قدرت و حداکثر ۵۴۰ نیوتون متر گشتاور از موتور سیستم احتراق طبیعی V8 خود دارد. مدل هیبریدی این خودرو از یک پیشرانه  V6 با گنجایش  ۳٫۵ لیتر، موتور الکتریکی و باتری هیبرید نیکلی مجموعا با حداکثر قدرت ۳۵۴ اسب بخار بهره می‌برد. به گزارش اتو اکسپرس، یوشیهیرو ساوا – مدیرعامل لکسوس – قبلا اشاره قوی‌ای در این باره کرده بود که «امیدواریم در آینده‌ای نزدیک لکسوس کانورتبل خود را داشته باشیم. ما می‌دانیم که بازار خودروی لوکس نیاز به مدل کروک دارد.»

شگفت زده نمی‌شویم اگر شرکت لکسوس به زودی مدل سواری LC F را هم معرفی کرده و به طور رسمی علامت تجاری آن را ثبت کند. طبق این گزارش، LC F احتمالا باید حدود ۶۰۰ اسب بخار قدرت از پیشرانه ۴ لیتری V-8 خود داشته باشد. که این پیشرفتی بر مدل فعلی LC 500 موجود در بازار نیست. همچنین انتظار می‌رود که LC F باله عقب (اسپویلر)، هواکش کاپوت و رینگ‌اسپورت‌های بولدتر و بزرگتری نسبت به LC 500 داشته باشد.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا