اخبار عمومی

۴۰ هزار خودروی سایپا و ایران خودرو بدون امکان صلح و فروش مجدد عرضه می شوند

انبار خودرو

عدم امکان صلح و فروش مجدد خودرو تا یکسال احتمالا تا حد زیادی دلالان را عقب می راند. اگر راه فرار این سد را هم پیدا نکنند!

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی توضیحاتی را درباره نحوه فروش و عرضه ۴۰ هزار خودرو به بازار ارائه کرد که براساس آن، صاحبان خودروهای جدید تا یک سال قادر به فروش آن نخواهند بود.

سعید باستانی گفت: در نشست اخیر اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت، آخرین وضع بازار خودرو مورد بررسی قرار گرفت. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر شرکت ایران‌خودرو، ۲۴ هزار محصول و شرکت سایپا ۱۶ هزار خودرو دارد که برخی از آنها به‌دلیل کمبود قطعه، کامل نیستند.

وی تاکید کرد: براساس جمع‌بندی جلسه مشترک کمیسیون صنایع و معادن مجلس با وزارت صنعت، مقرر شده قطعات وارداتی مربوط به خودروهای مذکور با سرعت از گمرکات ترخیص شوند. این نماینده مجلس افزود: مقرر شده فروش قطعی خودرو از امروز به متقاضیان و مصرف‌کنندگان نهایی خودرو با کارت ملی انجام شود. باستانی تصریح کرد: براساس تدابیر انجام شده و در راستای حذف دلالی کاذب در بازار خودرو، خریداران خودرو تا یک سال حق صلح یا به عبارتی فروش را به شخص دیگری ندارند.

اصلاحیه: خبر فروش خودروها پس از چندین بار تکذیب نهایتا تایید شد. فروش ۹۰ هزار خودروی سایپا و ایران خودرو:‌ به طور رسمی تایید شد.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا