اخبار عمومی

افزایش قیمت کارخانه‌ای ۴ محصول ایران خودرو : دنا پلاس، رانا lx ، پژو ۲۰۶ صندوقدار و پژو پارس

ایران خودرو ikco irankhodro

براساس تصمیم جدید ایران خودرو قیمت ۴ محصول این شرکت افزایش یافت

به گزارش تسنیم، براساس تصمیم جدید ایران خودرو قیمت ۴ محصول این شرکت افزایش یافت. در قیمت‌های جدید محصولات ایران خودرو برای دنا پلاس تیپ یک قیمت ۱۲۰ میلیون و ۱۱۹ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

قیمت جدید رانا lx هم ۷۱ میلیون و۳۳۰ هزار تومان تعیین شده است. این محصول هم پیش از ۶۷ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسید. البته برای مشتریان خودروی رانا lx که این محصول را به صورت پیش فروش با موعد تحویل اردیبهشت ۹۸ ثبت نام کرده‌ بودند هم ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان تخفیف در نظر گرفته شده که این میزان تخفیف برای ماه‌های بعد (خرداد و تیرماه) کمتر خواهد شد.

ایران خودرو پژو پارس

علاوه بر این قیمت جدید پژو ۲۰۶ صندوقدار هم از ۸۰ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به ۸۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است، البته برای مشتریانی که این محصول را به صورت پیش فروش با موعد تحویل اردیبهشت ماه ۹۸ ثبت نام کرده‌اند هم ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تخفیف در نظر گرفته شده که این میزان تخفیف برای ماه‌های بعد (خرداد و تیرماه) کمتر خواهد شد.

پژوپارس هم از ۷۸ میلیون و ۳۳۸ هزار تومان به ۸۶ میلیون و ۱۱۰۰ هزار تومان رسیده است. براساس اعلام شرکت رای مشتریانی که این محصول را به صورت “پیش فروش” با موعد تحویل اردیبهشت ماه ۹۸ ثبت‌نام کرده‌اند مبلغ ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تخفیف در نظر گرفته شده که این میزان تخفیف برای ماه‌های بعد (خرداد و تیرماه) کمتر می شود.

 

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا