اخبار عمومی

ون همه کاره؛ ماشینی که همه از بچگی آرزویش را دارند

ماشینی که همه‌ی ایرانی ها از بچگی آرزویش را دارند

او از چوب هایی که از یک کلیسای بازسازی شده به جا مانده بود برای سقف و دیوار استفاده کرده است

فیلم ساز آمریکایی زک بث Zach Both از یک سال گذشته در این ون تغییر شکل یافته شورلت زندگی می کند. یک خانه/استودیوی متحرک که با یک ترکیب مدرن روی چهار چرخ قرار گرفته اند. این فیلم ساز داستانش را اینگونه تعریف می کند : “من شغل قبلی خودم رو برای تحقق رویاهای فیلم سازیم ترک کردم. حرفه فیلم سازی پر از زمانبندی های دیوانه وار و بدون برنامه است بنابراین فکر کردم زندگی و کار در یک ون می تواند ایده‌ی خوبی باشد.”

او در داخل اتاق از چوب هایی که از یک کلیسای بازسازی شده به جا مانده بود برای سقف و دیوار استفاده کرده است. یک تخت خواب با قابلیت تبدیل به یک مبل راحتی هم در گوشه اتاق قرار دارد. یک پرده هم قسمت جلو و عقب ون را از هم جدا می کند. سایه بان پنجره ها هم به عنوان تخته سیاه استفاده می شود.

بیرون و روی سقف از پنل های خورشیدی برای تهیه انرژی الکتریکی استفاده شده که یخچال، سیستم سینمای خانگی و اینترنت را اتغذیه می کند. برای استحمام هم از حمام های باشگاه ورزشی عمومی استفاده می کند. مجموع هزینه هایی هم که برای بازسازی و تجهیز این ون انجام شده شامل ۴۰۰۰ دلار برای خرید ون و ۸۰۰۰ دلار برای تجهیزات، لوازم، لاستیک ها، ابزار و تعمیرات هزینه شده است.

شما هم دوست دارید در یک ون مجهز زندگی و کار کنید؟

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا