اخبار عمومی

ماجرای فروش کدملی برای پیش‌فروش ایران‌خودرو چه بود؟

خرید ماشین دست دوم

هشدار ایران خودرو نسبت به تبعات حقوقی خرید و فروش كد ملی: مشتریان مراقب سودجویی باشند 

هنگامی که انتظار سود فراوان از یک معامله وجود داشته باشد، قطعا افراد سودجو از هر شگردی برای افزایش شانس خود استفاده خواهند کرد.

به گزارش کاریرا به نقل از ایکوپرس؛ گروه صنعتی ایران خودرو در طرح پیش فروش ۵۳ هزار دستگاه خودرو، با برنامه ریزی دقیق تمام تلاش خود را برای توزیع عادلانه محصولات میان متقاضیان انجام داد اما متاسفانه برخی افراد فرصت طلب از فضای ایجاد شده سوء استفاده كرده و كدهای ملی خود را با قیمت های گزاف در اختیار مشتریان ایران خودرو قرار داده اند.

به گزارش ایكوپرس، ایران خودرو ضمن تاكید بر تبعات حقوقی خرید و فروش كد ملی توسط برخی افراد، نسبت به عواقب این اقدام هشدار داد.

برمبنای این گزارش، پس از اعلام طرح پیش فروش ایران خودرو، برخی افراد برای افزایش شانس ثبت نام،‌ اقدام به خرید كد ملی افراد دیگر كرده و خودرو را با نام فرد فروشنده كد ملی ثبت نام كرده اند.

ایران خودرو مسئولیت عواقب این اقدام را برعهده طرفین در این خرید و فروش دانست و بر بی ارتباط بودن این موضوع به فرآیند فروش ایران خودرو تاكید كرد. ایران خودرو خاطرنشان كرده ضرر و زیان احتمالی و تبعات حقوقی این اقدام برعهده خریدار و فروشنده كد ملی خواهد بود.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا