اخبار عمومی

هیوندای توسان ۲۰۲۱ جذاب تر از همیشه

هیوندای توسان

بنابر گفته‌ی مقامات رسمی هیوندای طراحی توسان ۲۰۲۱ بسیار جذاب خواهد بود

هیوندای مدعی شده است که نسل بعدی توسان از طراحی بسیار جذابی برخوردار خواهد بود. این خودرو در سال آینده معرفی می‌شود. در مصاحبه‌ی اخیر مدیر برنامه‌ریزی محصولات این شرکت کره‌ای با وبسایت خبری Which Car، آقای Andrew Tuatahi اطلاعاتی را در رابطه با این SUV کامپکت که در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد، ارائه داد.

او بیان کرد: “ما از دو سال قبل از شروع یک پروژه، طرحی نهایی شامل تمامی تریم‌ها و رنگ‌های در نظر گرفته شده برای بدنه و داخل کابین خودرو پیش بینی می‌کنیم. بنابراین طرح نهایی نسل جدید توسان به اتمام رسیده است و اطمینان داریم که محصولی که در آخر ارائه می‌شود برای بسیاری از طرفداران و خریداران جذاب خواهد بود. من فکر می‌کنم بزرگترین تغییر این مدل به طراحی و ظاهر آن مربوط می‌شود.”

هیوندای توسان

با وجود اینکه آقای Tuatahi تفاوت‌های مدل جدید را از نظر طراحی با توسان فعلی مشخص نکرده است، اما با توجه به تصاویر جاسوسی بدست آمده و طرح‌های فرضی‌‌ منتشر شده، اینطور به نظر می‌رسد که طراحی دوقلو چراغ‌های جلو هیوندای سانتافه، کونا و ونیو در این مدل لحاظ شده است. اما به لطف طراحی آبشاری جلو پنجره‌ی خودرو، توسان ظاهری جذاب‌تر در مقایسه با مدل‌های ذکر شده دارد.

هیوندای توسان

موردی که آقای Tuatahi تایید نمود این است که کابین توسان جدید بصورت قابل توجهی ارتقا یافته است. او در این رابطه بیان کرد: “کیفیت مواد بکار رفته در توسان جدید در حد و اندازه‌ی سانتافه است، ما المان‌های جدیدی را در طرح بندی و ساختار خودرو لحاظ کرده‌ایم، همچنین نمایشگر پشت فرمان و سیستم اطلاعات و سرگرمی در نظر گرفته شده برای آن نیز تغییر کرده‌اند.”

هیوندای، توسان را با بازه‌ی گسترده‌ای از انواع موتورها معرفی می‌نماید. این بازه شامل: موتور توربو دیزلی ۱٫۶ لیتری CRDi، موتور توربوشارژ بنزینی ۱٫۶ لیتری T-GDi با ۱۸۰ اسب بخار نیرو و ۲۶۴ نیوتن متر گشتاور، موتور بنزینی ۴ سیلندر ۲ لیتری و پیشرانه‌ی ۲٫۵ لیتری ۴ سیلندر GDI می‌شود.

هیوندای توسان

منبع: carscoops

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا