اخبار عمومی

فورد و سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیون دلاری

فورد و سرمایه گذاری 350 میلیون دلاری carera.ir 965 88470008 1

کمپانی فورد تصمیم گرفته است که فصل جدیدی از گیربکس ها را استارت بزند.

این شرکت بر آن است که کارخانه مختص سیستم انتقال قدرت خود در شهر لیوونیا ایالت میشیگان آمریکا را ارتقا داده و مبلغ ۳۵۰ میلیون دلار برای این سرمایه گذاری جدید درنظر گرفته است. فورد با این کار قصد دارد تا گیربکس های جدید برای خودروهای دیفرانسیل جلو تولید نماید. این سیستم انتقال قدرت جدید موجب کاهش مصرف سوخت در مدل های آتی فورد می شود. این سیستم وجوه مشترکی نیز با گیربکس ۱۰ سرعته فعلی فورد که در مدل Ford Expedition و Ford F-150 استفاده شده است، دارد. طبق گفته کمپانی، این سیستم جدید، ترکیبی از رانندگی لذت بخش و بهینه را برای پیشرانه های فورد به ارمغان خواهد آورد، نظیر پیشرانه EcoBoost فورد.

این سرمایه گذاری در حدود ۸۰۰ موقعیت شغل ساعتی ایجاد می کند که اکثرا با نیروهای فعلی فورد تکمیل شده و مابقی از بیرون استخدام می شوند. سال گذشته بود که فورد اعلام کرد قصد دارد تا مبلغی معادل ۱٫۴ میلیارد دلار بر روی سیستم انتقال قدرت جدید در کارخانه میشیگان سرمایه گذاری کند. در طول پنج سال گذشته حدود ۱۲ میلیارد دلار توسط کمپانی فورد در سرتاسر ایالات متحده آمریکا هزینه شده که منجربه شکل گیری ۲۸ هزار شغل شده است.

مدیر عامل فورد بیان کرده که ما متعهد به صنعت خودروسازی آمریکا هستیم و همواره بر روی توانمندی ها و نیروهای انسانی خودمان حساب باز می کنیم. او افزوده است که کمپانی فورد به عنوان بزرگ ترین شرکتی که در آمریکا کارگرهای ساعتی و روزمزد داشته و همچنین به عنوان بزرگ ترین خودروساز آمریکایی، باور دارد که سرمایه گذاری در داخل کشور بهترین کار بوده و مهم است که بازار داخل فراموش نشود. البته طی یک برنامه نسبتا متناقض، فورد هفته پیش از این خبر اعلام کرده بود که قصد دارد تا ۱۴۰۰ کارگر ثابت و دائمی خود را در بخش آسیا و خود آمریکا تعدیل نماید. این برنامه موجب حذف یا متاثر شدن کارگرهای ساعتی و روزمرد نمی شود.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا