اخبار عمومی

عوارض کدام آزادراه‌ها تا پایان تیر الکترونیکی می‌شود؟

عوارض toll tax

اسامی آزادراه‌هایی که طی دو مرحله‌ی دیگر تا پایان تیرماه سال جاری عوارض الکترونیکی دریافت خواهند کرد اعلام شد.

به گزارش کاریرا به نقل از ایسنا، سیدحسین میرشفیع با اشاره به اینکه در مرحله اول و در بامداد ۲۸ اسفندماه سال گذشته عوارض چهار آزادراه تهران-ساوه، قزوین-زنجان، تهران-قزوین و تهران-قم الکترونیکی شد، اظهار کرد: تا پایان تیرماه سال جاری و طی دو مرحله به ترتیب ۱۰ و هفت آزادراه دیگر الکترونیکی می‌شوند تا در مجموع ۲۱ آزادراه تا تاریخ مذکور به صورت الکترونیکی عوارض اخذ کنند.

وی ادامه داد: در مرحله دوم آزادراه‌های تبریز- ارومیه، تهران-پردیس، قزوین-رشت، ساوه- سلفچگان، قم-کاشان، کاشان-اصفهان، تبریز-زنجان، مشهد-باغچه، کنارگذر مشهد و آزادراه بندرعباس امکان پرداخت عوارض در آن‌ها به صورت الکترونیکی فراهم می‌شود.

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به اینکه در مرحله سوم عوارض هفت آزادراه دیگر به صورت الکترونیکی اخذ خواهد شد، گفت: آزادراه ساوه-همدان در دو قطعه، خرم‌آباد-پل زال، پل زال-اندیمشک، اهواز-بندر امام خمینی (ره)، قم-گرمسار و کنارگذر غرب اصفهان هفت محور دیگری هستند که تا پایان تیرماه امکان پرداخت الکترونیکی عوارض در آن‌ها امکان‌پذیر می‌شود.

به گفته میرشفیع در سال جاری نزدیک به ۳۰۰ کیلومتر آزادراه تکمیل خواهد شد و به تدریج در این مسیرها نیز امکان پرداخت الکترونیکی عوارض فراهم خواهد شد.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا