اخبار عمومی

الزام رعایت استانداردهای ۸۵ گانه، دی‌ماه آخرین فرصت است!

عکس خودروی غیر استاندارد

امنیت مردم یک اصل اساسیت، بدون هیچ مماشاتی برخورد می‌کنیم

معاون تدوین و ترویج سازمان استاندارد گفت: خودروسازان تا آخر دی‌ماه فرصت دارند تا استانداردهای ۸۵ گانه اعلام شده را رعایت و تولیدات خود را براساس این استانداردها انجام دهند.

به نقل از ایسنا، سودابه یحیی‌زاده ‌‌در پاسخ به سوالی در مورد استقبال خودروسازان از استانداردهای ۸۵ گانه اعلام شده سازمان استاندارد اظهار کرد: ما مرحله به مرحله این استانداردها را ابلاغ کردیم تا خودروسازان نسبت به اعمال آن اقدام کنند که آخرین مرحله آن دی‌ماه خواهد بود و تمام خودروسازان باید استانداردهای ۸۵ گانه اعلام شده این سازمان را رعایت کنند.

آنهایی که نمی‌توانند این استانداردها را رعایت کنند قطعا باید از چرخه تولید خارج شوند

وی خاطرنشان کرد: اکثر خودروسازان کشور از ابلاغ استانداردهای جدید استقبال کردند و امیدواریم با همکاری تمامی شرکت‌های خودروساز زمینه استانداردسازی تمام خودروهای تولیدی در کشور فراهم آید.

معاون تدوین و ترویج سازمان استاندارد بیان کرد: آنهایی هم که نمی‌توانند این استانداردهای ۸۵ گانه را اعمال کنند قطعا با کاهش و خروج از چرخه تولید روبه‌رو می‌شوند؛ چراکه برای ما تامین امنیت مردم و سلامت آنها یک اصل اساسی است. یحیی‌زاده گفت: ما همکاری‌های خوبی را از خودروسازان کشور انتظار داریم و امیدواریم در زمینه رعایت استانداردهای ۸۵ گانه ابلاغ شده یاری‌گر ما باشند تا بتوانیم در کشور خودروهای با استاندارد مناسب و مطلوب را شاهد باشیم.

وی بدون اینکه نامی از خودروی خاص ببرد، افزود: قطعا خودروهایی که نتوانند استانداردهای هشتادوپنج گانه ابلاغی ما را رعایت کنند از چرخه تولید خارج می‌شوند و ما هیچ مماشاتی با شرکت‌ها در این زمینه نخواهیم داشت.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا