اخبار عمومی

مدل جدید جگوار XEL محصولی با هدف جذب جوانان

جگوار XEL

کمپانی چری جگوار لندرور مدل جدید جگوار XEL را در ماه نوامبر در شانگهای چین معرفی کرد

بنابر گفته‌ی Chris Chen معاون شرکت چری چگوار لندرور: “جگوار XEL کاملا ارتقا یافته به طوری که در طراحی داخلی و خارجی این خودرو کاملا تجدید نظر شده است و تکنولوژی‌های اتصال هوشمند آن نیز بروزرسانی شده‌اند.”

شاید این مطالب هم برایتان جالب باشد

Chen اضافه نمود این کمپانی سیاست‌های صنعتی کشور چین را در پیش گرفته و بروزترین آپشن‌ها نظیر اینترنت ۵G و smart pay را به این خودرو افزوده است. همچنین برای جلب نظر خریداران جوان این مدل، دو نسخه از جگوار XEL با نام‌های elegant و sporty عرضه‌ خواهد شد.

جگوار XEL

این خودرو به تکنولوژی‌های پیشرفته‌ی تعاملی مجهز شده است که شامل: داشبورد مجازی ۱۲٫۳ اینچی با کیفیت و آینه عقب فوق عریض می‌شود. بر اساس ادعای این خودروساز، جگوار XEL طراحی شده است تا تجربه‌ای عالی را در اختیار خریدارانش قرار دهد.

با قیمت ۲۸۹,۸۰۰ تا ۳۸۰,۶۰۰ یوآن (۴۱٫۱۰۹ تا ۵۳,۹۹۰ دلار)، این خودرو خریداران جوان را هدف قرار می‌دهد و توانایی کمپانی چری جگوار لندرور را در تولید محصولات با کیفیت آشکار می‌سازد. مدل جدید جگوار در کارخانه‌ی شهر چانگشو چین تولید خواهد شد. همچنین تمامی بخش‌های تحقیقات، تولید و توسعه، کنترل کیفیت، بازاریابی و مدیریت در این مکان واقع شده‌اند.

جگوار XEL

آقای Chen در رابطه با کارخانه‎ی شهر چانگشو بیان کرد: “ما در این کارخانه به ارتقای تکنیک‌های تولید و کنترل کیفیت خود از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری توجه ویژه‌ای داریم.”

این کارخانه به تمامی بخش‌های روز دنیا از نظر تولیدی مجهز شده است، این بخش‌ها شامل: قسمت مهرزنی، جوشکاری، پوشش‌دهی و مونتاژ می‌باشد. بخش مونتاژ این کارخانه نمونه‌ای از تولید هوشمند می‌باشد بطوریکه یک سیستم کنترل کیفیت کامل برای اجزا و قطعات آن در نظر گرفته شده است.

همچنین Chen افزود: “کمپانی چری جگوار لندرور خود را موظف می‌داند تا تولید هوشمند محصولات را ارتقا بخشد، همچنین قصد دارد تا به یکی از خودروسازان لوکس صنعت خودروسازی تبدیل شود.”

منبع: china daily

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا