اخبار عمومی

پایان دوران کوروت C7 ، سریع‌ترین کوروت تولید شده (C7 ZR1) به مزایده گذاشته شد

کوروت C7

همیشه ۷۵۵ اسب بخار نیرو فکر خوبی است!

با معرفی کوروت موتور وسط C8 و مدل ۲۰۲۰ کانورتیبل آن، خودروهای اسپورت وارد دوره‌ی جدیدی شده‌اند. در نتیجه مدل دست نخورده‌ی C7 ZR1 که در در لاس وگاس آمریکا به مزایده‌ی گذاشته شده آخرین کوروتی است که موتور آن در محور جلو قرار گرفته است.

 

با وجود اینکه مدل C8 جایگزین C7 شده است، ZR1 هنوز هم به عنوان خودروای بخصوص محسوب می‌شود. مدل C7 ZR1 سریع‌ترین کوروتی است که تابحال تولید شده. سرعت مدل کوپه‌ی C7 بیش از ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت است. همچنین با وجود اینکه سرعت مدل کانورتیبل آن مشخص نشده است، اما مهندسان شورلت اطمینان دارند که سرعت آن بالای ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت می‌باشد.

کوروت C7

کوروت C7 ZR1 به یک موتور LT5 سوپرشارژ ۶٫۲ لیتری ۸ سیلندری که توانایی تولید ۷۵۵ اسب بخار نیرو و ۹۶۹ نیوتن متر گشتاور را دارد، مجهز شده است. همچنین این مدل قدرتمندترین خودروای است که توسط جنرال موتورز تولید شده. ZR1 کانورتیبل با گیربکس ۸ سرعته‌ی اتوماتیک و بسته‌ی اجرایی ZTK عرضه خواهد شد. این به معنای قرار گرفتن یک بال بزرگ فیبر کربنی در عقب خودرو است.

کوروت C7

همچنین این مدل به تایرهای MiChelin Pilot Sport Cup 2 و کمک فنرهای مغناطیسی شورلت مجهز شده است. نسخه‌ی کوپه این خودرو در حالی که به بال عقبی مجهز شده بود، توانست در عرض ۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد. این خودرو تست یک چهارم مایل را نیز در ۱۰٫۸ ثانیه با سرعت ۲۱۴ کیلومتر بر ساعت به پایان رساند. در پایان دوران مدل C7 می‌توان گفت که این آمار بهترین نتایج ممکن برای یک کوروت موتور جلو محسوب می‌شوند.

مطمئنا هنوز هم می توانید یک C7 ZR1 جدید را خریداری کنید، اما برای این کار زمان زیادی ندارید. C8 در اوایل سال ۲۰۲۰ وارد بازار خواهد شد و این احتمال وجود دارد که نمایندگی‌هایی که ZR1 را موجود دارند به بهانه‌ی کلکسیونی بودن مدل C7 قیمت آن را افزایش دهند.

منبع: motortrend

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا