اخبار عمومی

خودروی جایگزین دریافت کنید! خدمات جدید و گسترده تر بهمن موتور

خدمات پس از فروش

نسل جدید خدمات بهمن موتور

رئیس خدمات پس از فروش گروه بهمن روز گذشته در یک نشست خبری درباره روند فعالیت این بخش و دستاوردهای جدید آن توضیح داد . امیر میر منصف ضمن اشاره به راه اندازی خدمات جدید این مجموعه در آینده نزدیک گفت: به دنبال مکانیزمی برای ارسال قطعات یدکی و توزیع سریع بوده ایم که با تغییر روش توزیع در حال حاضر روزانه در دو نوبت توزیع قطعات در تمام نمایندگی ها ی سطح کشور انجام می شود. همچنین خدمات Loaner Service در مجموعه خدمات پس از از فروش گروه بهمن در حال اجراست که در صورت توقف بیش از ۲ روز خودرو مشتری به هر دلیل در مرکز خدمات پس از فروش ، خودروی جایگزین در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت که در حال حاضر در شهر تهران در حال اجراست و بعدا در شهرهای کلان اجرایی می شود .

این در حالی است که به گفته میر منصف، خدمات دیگری چون Mobile Service تا سه ماه آینده به مجموعه خدمات بهمن افزوده می شود. رئیس خدمات پس از فروش گروه بهمن در خصوص وضعیت فعلی قطعات یدکی محصولات گروه بهمن گفت: انبار ها و فضای وسیع و قابل توجه جدیدی ایجاد شده و زیرساخت های مناسب برای توزیع قطعات یدکی فراهم شده است. ضمن اینکه در برنامه داریم تا چند ماه آتی اپلیکیشن شناسایی قطعه را هم راه اندازی کنیم . به گفته وی نمایندگانی به مجموعه ما اضافه می شوند که در نظر سنجی های وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه جلب رضایت مشتری امتیاز مناسب دریافت کرده باشند . براین اساس در زمینه رضایتمندی مشتریان خودروهای سواری در ۳ ماه ابتدایی، حدود ۶ درصد رشد داشته ایم .

میر منصف با اشاره به وجود حجم قابل قبول قطعات یدکی محصولات گروه بهمن تاکید کرد: با توجه به برنامه های توسعه بازار شرکت از سال گذشته ، سفارش بالایی را برای محصولات ژاپنی در نظر گرفتیم که بخش قابل توجهی از آن موجود است و بخشی هم به زودی از گمرک ترخیص می شود که حداقل تا یک سال آینده برای تامین قطعات ژاپنی جای نگرانی نیست . ضمن اینکه در مورد تامین قطعات یدکی محصولات چینی هیچگونه مشکلی وجود نخواهد داشت. وی با اشاره به اینکه طبق تعهدات قانونی ، خودرو ساز حداقل تا ۱۰ سال موظف به ارائه خدمات پس از فروش است گفت: تاکنون حدود ۵۳۰۰ دستگاه بسترن B50 تولید شده و گارانتی ۲۱۰۰ دستگاه از این خودرو هنوز تمام نشده افزود: ارائه خدمات به این خودروها حداقل تا ۷ سال دیگر طبق تعهد قانونی ادامه خواهد یافت. همچنین سیاست های توزیعی گروه بهمن در ارائه قطعات یدکی تغییر کرده و هدف این است که قطعه به دست مصرف کننده واقعی برسد.

وی همچنین در خصوص خدمات محصول جدید گروه بهمن هاوال H2 گفت: ارائه سرویس خدمات پس از فروش این خودرو نیز در نمایندگی های خدمات پس از فروش منتخب قابل اجراست که در حال حاضر ۱۵ نمایندگی فروش هاوال در سطح کشور داریم و ۱۳ نمایندگی خدمات پس از فروش برای این خودرو به ارائه خدمات می پردازند. که این نمایندگی ها در حال افزایش است. گفتنی است در پایان این نشست، از انبارهای قطعات یدکی مجموعه محصولات گروه بهمن بازدید شد.

منبع : گروه بهمن

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا