اخبار عمومی

آخرین وضعیت همکاری مزدا و بهمن موتور

بهمن موتور

هیوندای می رود ، مزدا فعلا حضور دارد

در پی خبر خروج پژو و سیتروئن و هم چنین برخی از برندهای قطعه ساز از کشور ایران ، به زودی باید شاهد بیانیه صریح دو شرکت ساپیا و ایران خودرو در این زمینه باشیم. البته شرکت سایپا به تازگی اطلاعیه ای برای ثبت نام کنندگان سیتروئن C3 منتشر نموده و بیان کرده که خودروها سر موعد تحویل داده می شوند. همچنین در ادامه این جریان ها متاسفانه خبردار شدیم که به زودی قطعه سازان و کمپانی های تولیدکننده لوازم یدکی معروف آلمانی که محصولاتشان به صورت وارداتی موجود است نیز از ایران خارج می شوند. شرکت های زد اف (ZF) ، شفلر (Schaeffler) و مان (Mann) از جمله برندهایی هستند که واردات قطعه و لوازم یدکی از آن ها صورت می گیرد و حال دیگر این روند متوقف شده و به زودی بطور کامل روابط این برندها با ایران قطع می شود.

شرکت کرمان موتور که به مونتاژ هیوندای نیز مشغول بوده در مورد وضعیت ثبت نام کنندگان هیوندای النترا اطلاعیه ای منتشر ساخته است. طبق اعلام کرمتن موتور ، ثبت نام کنندگان می توانند به جای هیوندای Elantra کرمان موتور ، خودروی چینی یعنی جک S3 یا جک S5 دریافت کنند. یکی دیگر از همکاری های مهم موجود در ایران به مزدا (ژاپن) و گروه بهمن مربوط می شود. شایعه ها و اخبار ضد و نقیض زیادی در فضای مجازی در مورد ادامه همکاری مزدا و بهمن موتور منتشر شده است. بهمن موتور بیانیه ای در این زمینه منتشر ساخته است که در زیر دیده می شود.

بهمن موتور : عطف به نشر برخی رسانه ها مبنی بر فسخ قرارداد مزدا با گروه بهمن، روابط عمومی این شرکت اعلام کرد: بیش از ۶۰ سال از همکاری گروه بهمن با مزدا درخصوص تولید انواع خودروهای سواری و وانت می گذرد و بهمن به عنوان تنها نماینده رسمی این شرکت در ایران در حال فعالیت است و در حال حاضر نیز هیچ لغو قراردادی نه از سوی بهمن و نه از سوی مزدا اعلام نشده است و روابط این دو شرکت همچنان ادامه دارد. هم اکنون شرکت بهمن موتور تولید و عرضه مزدا۳ FL را طبق برنامه ادامه خواهد داد و همچنین مذاکره برای ورود محصولات جدید این برند نیز صورت گرفته است.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا