اخبار عمومی

ارباب حلقه ها به دنبال اکتشاف بازارهای جدید، اسکوتر برقی آئودی E-Tron رونمایی شد

اسکوتر برقی آئودی

اسکوتر سبز با قیمتی برابر با ۲ هزار یورو از سال آینده وارد بازار می‌شود

آئودی در نظر دارد وارد بازاری جدید شده و در کنار خودروهای برقی، اسکوترهای الکتریکی را نیز به مشتریان خود عرضه کند. برای دستیابی به این هدف، کمپانی آلمانی اخیرا از یک اسکوتر برقی مفهومی پرده برداری کرده است.

به نقل از دیجیاتو، مثل سایر تولیدات برقی آئودی، این اسکوتر نیز E-Tron نامگذاری شده و اگر همه چیز طبق برنامه ها پیش برود، فروش آن از سال آینده شروع خواهد شد. این اسکوتر سبز با قیمتی برابر با ۲ هزار یورو (معادل ۲,۲۲۱ دلار) در آلمان به فروش خواهد رسید.

اسکوتر برقی آئودی E-Tron تنها ۱۲ کیلوگرم وزن داشته و به شکل تاشو طراحی شده است؛ به همین خاطر در مواقعی که نیازی به استفاده از آن نباشد، کاربر می تواند به راحتی آن را در داخل صندوق عقب خودرو گذاشته و یا همانند یک چمدان چرخ دار به دنبال خود بکشد.

در صورت پر بودن شارژ باتری، اسکوتر آئودی E-Tron خواهد توانست تا ۲۰ کیلومتر مسافت را پشت سر بگذارد. با تکیه بر تکنولوژی بازیابی انرژی جنبشی جدیدترین عضو خانواده E-Tron به حداکثر سرعت ۲۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا می کند.

اسکوتر برقی آئودی

هدایت اسکوتر آئودی E-Tron از طریق یک دسته که چرخش آن باعث افزایش یا کاهش سرعت می شود، امکانپذیر است؛ سواری با آن نیز مشابه اسکیت بردها بوده و یک ترمز پایی هیدرولیکی برای اطمینان و ایمنی بیشتر تعبیه شده است.

مهندسان آئودی باتری اسکوتر E-Tron را در دسته آن کار گذاشته اند، یک صفحه دیجیتال هم روی این دسته وجود دارد که وضعیت شارژ باتری را نشان می دهد. از آنجایی که این اسکوتر به چراغ های جلو و عقب و همچنین چراغ های روشنایی در روز و ترمز عقب مجهز است، مشکلی از بابت تردد آن در خیابان های عمومی وجود ندارد.

تورستن شرادر (Thorsten Schrader) مدیر دپارتمان میکرو حمل و نقل آئودی هدف اصلی از توسعه اسکوتر E-Tron را جلب نظر مثبت مشتریانی که خواهان جابجایی های شهری پاک و چندگانه با محصولی زیبا و کاربردی هستند، عنوان کرده است.

شاید آئودی اسکوتر الکتریکی خود را برای شرکت ها یا گروهی خاص عرضه کند، اما این احتمال نیز وجود دارد که خریداران خودروهای برقی این کمپانی به عنوان یک آپشن اضافی امکان خرید آن را داشته باشند. در این حالت ممکن است یک محفظه مخصوص با سوکتی اختصاصی در صندوق عقب خودروها برای اسکوتر E-Tron طراحی شود تا رانندگان بتوانند همیشه مسافت های کوتاه پایانی از پارکینگ تا مقصد را با اسکوتر طی کنند.

منبع: carscoops

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا