اخبار عمومی

تنها ۱۰۰ عدد آئودی Q7 Black Edition در هند فروخته می‌شود

آئودی Q7

بازارگرمی آئودی برای مدل Q7

تنها ۱۰۰ عدد از آئودی Q7 Black Edition در هند تولید خواهد شد. این مدل شامل تعدادی بروزرسانی‌ در طراحی ظاهری خود است بطوری که المان‌های مشکی رنگ در قسمت‌های گوناگون بدنه مشاهده می‌شود.

آئودی نسخه‌ی Black Editionمدل Q7 را با قیمت اولیه‌ی ۱۱۵,۰۰۰ دلار در هند عرضه کرده است. تنها ۱۰۰ واحد از این مدل در سراسر این کشور در دسترس اند، و در مقایسه‌ی با مدل معمولی Q7 این خودرو دارای المان‌های مشکی رنگ در طراحی ظاهری خود است.

آئودی Q7 Black Edition دارای خطوط تیتانیومی مشکی رنگ که بصورت افقی در جلو پنجره‌ی خودرو و ورودی‌های هوای آن طراحی شده اند عرضه می‌شود. این خطوط مشکی رنگ همچنین در رینگ‌ها، قسمت پایینی درها، سقف و دیفیوزر عقبی خودرو یافت می‌شوند. همچنین در جشنواره‌ی برگزار شده توسط آئودی هند، این شرکت پیشنهاد ویژه‌ای را در فرصتی محدود (تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۹) برای مشتریانی که تمایل دارند از تخفیف ۳۰ درصدی استفاده نمایند ارائه می‌کند.

آئودی Q7

در ادامه‌ی عرضه این مدل، آقای Balbir Singh Dhillon مدیر آئودی هند اضافه کرد:” آئودی یک خودروساز پیشگام در سگمنت SUV بوده است، بخصوص مدل Q7 که از زمان معرفی خود آپشن‌های رقابتی بسیاری را ارائه داده است. مشتریان خودروهای لوکس انحصار طلب هستند، که مدل جدید Q7 Black Edition با قابلیت ها و نوآوری‌های خود این خواسته را محقق می‌سازد. ما تنها ۱۰۰ واحد از این مدل را عرضه می‌کنیم و اطمینان داریم که طرفداران برند آئودی فرصت مالکیت این خودرو را از دست نخواهند داد.”

منبع: carwale

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا