اخبار عمومی

رویای انگلیسی ، استون مارتین ونتیج AMR Pro

استون مارتین ونتیج AMR Pro

هفت سوار لوکس

استون مارتین Vantage AMR Pro جزو آن دسته از خودروهایی است که خلا بین اتومبیل های مسابقه و اتومبیل های شهری را پر می کند. درست مثل دوج چلنجر Demon که برخلاف آنچه تصور می شود یک خودرو با جواز تردد در شهر است. اکنون این Aston Martin ونتیج نیز چنین وضعیتی دارد. پلی است برای اتصال خودروهای شهری و اتومبیل های مسابقه ای AMR استون مارتین که به Aston Martin Racing شهرت دارند. این خودروساز انگلیسی اعلام کرده که برای سایر مدل ها برای مثال استون مارتین DB11 نیز یک AMR درنظر می گیرد.

استون مارتین ونتیج AMR Pro

اما الان چه خبر است؟ اینجا چه چیزی داریم؟ ما اکنون با ۷ دستگاه خودروی بی نظیر استون مارتین ونتیج AMR Pro طرف هستیم که برای ژست گرفتن جلوی دوربین گرد هم آمده اند. هفت شاهکار به رنگ سبز استرلینگ (Stirling Green) و منقش به خطوط زرد لیمویی (Lime Livery) که هم رنگ قهرمان سال گذشته مسابقات ۲۴ ساعته لمانز هستند. این نشان قهرمانی مسابقه اتومبیل رانی را در داخل خودرو و در وسط کنسول مرکزی می بینید. اما این هفت اثر هنری به کجا می روند؟ متاسفانه یا خوشبختانه باید با این هفت خودروی بی نظیر خداحافظی کنیم چرا که هم اکنون فروخته شده و به سوی صاحبان جدید خود رفته اند.

استون مارتین ونتیج AMR Pro

تقریبا همه چیز Aston Martin Vantage AMR Pro همانند یک خودروی مسابقه است. در زیر کاپوت با موتور V6 GT4 و قدرت ۵۰۰ اسب بخاری رو به رو هستیم. در اسکلت خودرو نیز با سیستم تعلیق مسابقه ای استون مارتین رو به رو می شویم. لاستیک میشلن مخصوص مسابقه، سپرها، جلوپنجره، اسپلیتر و … همه ظاهر خاص این خودرو را نشان می دهند. تقریبا می توان گفت این مسابقه ای ترین خودروی شهری ممکن است و بیش از این نمی توان به یک خودروی مسابقه ای با جواز تردد در خیابان نزدیک شد. دو سری AMR و AMR Pro وجود دارد که طبیعتا Pro رده بالاتر و قدرتمندتر است. اطلاعاتی در مورد قیمت این خودروها در دست نیست اما نیازی هم نبوده ؛ فقط می دانیم که خیلی گران!

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا