اخبار عمومی

طرح مفهومی خودرو جدید آلفارومئو با همکاری زاگاتو با نام GT Junior

آلفارومئو GT Junior

شرکت‌های آلفارومئو و زاگاتو باید طرح GT Junior کوپه را به واقعیت تبدیل نمایند

هر کدام از کمپانی‌های آلفارومئو و زاگاتو به تنهایی تعدادی از زیباترین خودروهای جهان را طراحی کرده‌اند. اما این طرح مفهومی جدید نشان دهنده‌ی نتیجه‌ی کار هر دو شرکت بر روی یک خودروی اسپرت است.

این خودرو توسط Rishi Soman و Siddhant Jaokar از هند طراحی شده است و بسیار عالی به نظر می‌رسد. این اتومبیل نام خود را از آلفارومئو GT 1300 Junior به ارث برده است و در ابعاد نیز به آن شباهت دارد، اما طراحی ظاهری آن بسیار جذاب‌تر است.

آلفارومئو GT Junior

در طراحی جلوی این خودرو شاهد چراغ‎های LED باریک، جلو پنجره‌ی همیشگی آلفارومئو و ورودی‌های هوای بزرگ‌تر که کمی پایین‌تر از معمول قرار گرفته‌اند هستیم. اگر فکر می‌کنید که این کانسپت از جلو عالی به نظر می‌رسد، باید از زاویه کناری آن را بررسی نمایید!

طراحی بدنه به گونه‌ای است که پیلارهای B خودرو در بالای محور عقبی چرخ‌ها قرار گرفته‌اند. طراحی سقف خودرو نیز به اندازه‌ی دیگر قسمت‌های آن زاویه دار است. رینگ‌های مشکی و نقره‌ای این خودرو به همراه کالیپرهای زرد رنگ و پره‌های دایره شکل آن استایلی خاص را به طراحی آن بخشیده است.

بخش عقبی این طرح مفهومی ظاهری متعادل‌‌ تر دارد و شامل چراغ‌های LED بزرگی می‌شود که بوسیله‌ی یک نوار نوری که در سرتاسر اسپویلر خودرو کشیده شده است به یکدیگر متصل می‌شوند. همچنین یک چراغ ترمز عمودی کوچک نیز در بالای دیفیوزر عقبی نصب شده است. ترکیب رنگ سبز تیره‌ی بدنه و المان‌های نقره‌ای سقف خودرو، آن را خواستنی تر کرده است!

منبع: carscoops

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا