اخبار عمومی

تویوتا راوفور ۲۰۱۹

تویوتا راوفور 2019

کراس اوور محبوب ژاپنی ، فقط دو هفته دیگر!

کم کم به پایان نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو ۲۰۱۸ نزدیک می شویم. شرکت ها هنوز کار یک نمایشگاه به پایان نرسیده برای نمایشگاه دیگر آماده می شوند و بعد از آن هم برای نمایشگاه دیگر و … . ۴ روز دیگر نمایشگاه ژنو (سوئیس) به پایان می رسد و دو هفته دیگر یعنی در ۳۰ مارس ۲۰۱۸ شاهد آغاز کار نمایشگاه بین المللی خودرو نیویورک ۲۰۱۸ خواهیم بود. در کمتر از ۲۰ روز پس از پایان کار نمایشگاه نیویورک، در ۲۵ آوریل نمایشگاه بین المللی خودرو پکن (چین) شروع به کار خواهد کرد.

اما شرکت تویوتا و آماده شدن برای حضور پر قدرت در نیویورک ۲۰۱۸ ! تویوتا RAV4 مدل ۲۰۱۹ بی شک یکی از مورد انتظارترین خودروهای سال ۲۰۱۸ است که در ایران هم طرفداران و خواهان زیادی دارد. همین است که بی صبرانه منتظر رونمایی از این کراس اورر محبوب هستیم. کمپانی تویوتا اعلام کرده که ۲ روز قبل از آغاز رسمی کار نمایشگاه نیویورک یعنی در ۲۸ مارس که روز خبرنگاران و رسانه ها می باشد، از تویوتا راوفور ۲۰۱۹ پرده بر می دارد. طبیعتا از این عکس مبهم چیز زیادی دستگیر ما نمی شود. اما می توان گفت که Toyota RAV4 2019 ظاهری و بدنه نرم تر و جذاب تر خواهد داشت. کاپوت خمیده و وجود نیمه اسپویلری که در ادامه سقف به بیرون آمده ظاهری اسپورت و چشم نواز را به این خودرو بخشیده است.

تا به حال عکس های جاسوسی زیادی از راوفور ۲۰۱۹ منتشر شده که متاسفانه همگی دارای پوشش زیادی بوده اند. با توجه به این عکس ها که نمونه مقدماتی و تستی راوفور محسوب می شوند باید گفت که تفاوت محسوسی بین ورژن کنونی و مدل ۲۰۱۹ شاهد هستیم. این کراس اوور محبوب همه توجه ها را به خود جلب کرده. در آثار طراحان و هنرمندانی که اسکچ های اولیه یا رندرینگ این خودرو را انجام داده اند نیز شاهد تفاوت زیادی بین راوفور ۲۰۱۹ و نسخه کنونی هستیم. اینکه در نهایت چه خواهد بود تنها در نمایشگاه نیویورک مشخص می شود. تویوتا راوفور ۲۰۱۹ درست همانند سایر اعضای خانواده یعنی تویوتا کمری ، تویوتا کرولا ۲۰۲۰ ، تویوتا پریوس و تویوتا C-HR می بایست بر روی پلتفرم نوین TNGA مخفف Toyota New Global Architecture سوار شده باشد. اما در قسمت انتقال نیرو، چیزی اعلام نشده و باید صبر کنیم تا اطلاعات موثق و بیشتری در زمینه پیشرانه خودرو منتشر شود.

تویوتا کمری از روند جدید پیشرانه های توربوشارژ که در سایر رقبایش دیده می شد اجتناب کرد و از این رو محتمل است که تویوتا RAV4 2019 نیز از پیشرانه های طبیعی و نه چندان متفاوت استفاده کند. راوفور کنونی دارای موتور ۲٫۵ لیتری با آرایش خطی است که ۱۷۶ اسب بخار قدرت دارد. منتقدین و کارشناسان بیش از موتور نگران مصرف سوخت این کراس اوور هستند و انتظار این را دارند که کراس اوور جدید تویوتا مصرف سوخت بسیار پایینی داشته باشد. شرکت تویوتا در حال حاضر نسخه هیبرید رافور را نیز عرضه می کند که مصرف سوخت ۶٫۹ لیتر در شهر را به خود اختصاص داده است. تویوتا RAV4 مدل ۲۰۱۹ آغازگر پنجمین نسل راوفور خواهد بود و به زودی در نمایشگاه بین المللی خودرو شهر نیویورک (آمریکا) به همگان معرفی می شود.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا