مسابقات و رویداد

کل کل در اتوبان! رقابت خانوادگی بنز + فیلم

قدرت بیشتر همه چیز نیست!

در این فیلم شاهد حضور موجود افسار گسیخته و قدرتمند مرسدس بنز یعنی Mercedes-AMG G63 هستیم که با ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت خودنمایی می کند. اما کمی بعد وقتی سر و کله رقیب یعنی مرسدس AMG GTR پیدا می شود همه چیز به یکباره رنگ می بازد!

مرسدس AMG G63 وارد اتوبان می شود. خوب است بدانیم که این هیولای بی شاخ و دم آلمانی در زیر کاپوت خود ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت را جای داده است. رقیب نیز وارد صحنه می شود. این دو خودرو در ترافیک اتوبان حرکت می کنند. وقتی اتوبان خلوت شد زمان رقابت فرا می رسد. بنز AMG GT R در جلوی G63 AMG قرار دارد و شروع می کند به گاز دادن. شاسی بلند نیز به سرعت خود می افزاید و به نظر می رسد که ابتدا می خواهد رقیب را محک بزند. این بنز SUV گاز را فشار می دهد و سعی می کند که به GT R نزدیک شود اما اینجا است که متوجه می شویم حتی با هزار اسب بخار قدرت وقتی خودرویی برای کل کل و مسابقه ساخته نشده است نمی تواند گزینه مناسبی برای این کارها باشد. برنده این رقابت کوتاه یعنی AMG GTR اگر تیونینگ مازاد و اضافه ای خاصی نداشته باشد در زیر کاپوت حدود ۶۰۰ اسب بخار قدرت دارد.

فرق این دو مدل چیست؟ هر دو قدرتمند و هر دو AMG بوده یعنی عملکرد و پرفورمنس بسیار بالایی دارند. پس تفاوت در چیست؟ فرق GTR و G63 در حداکثر سرعت آن ها است. G63 می تواند به ۲۶۰ کیلومتر در ساعت برسد. اما AMG GT R ، حداکثر سرعت این ابر خودرو ۳۴۱ کیلومتر بر ساعت است. این تفاوت را در نظر داشته باشید و این نکته هم اضافه نمایید که شاسی بلند بنز یعنی G63 AMG مزیت های آیرودینامیکی و طراحی خاص رقابتی مرسدس بنز GTR را ندارد. پس جای تعجب نیست که Mercedes-AMG GTR در اندک ثانیه ای در افق محو شود. به کل کل برگردیم. کمی جلوتر مرسدس GTR در ترافیک گیر می کند و اینجاست که G63 به آن می رسد. بقیه ماجرا را در این فیلم مشاهده نمایید. با کاریرا همراه باشید.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا