مسابقات و رویداد

نبرد نفسگیر نیسان GT-R و BMW M4 + فیلم

گودزیلا ژاپنی علیه کوسه باواریایی

خیلی وقت است که نیسان GT-R توانسته برای خود شهرت زیادی جمع کند. محبوبیت این خودرو در میان ماشین بازها و طرفداران سرعت انکار نشدنی است. حتی تا قبل اینکه نیسان جی تی آر وارد خاک آمریکا شود نیز باز این خودرو جایگاه خود را کسب کرده بود. سال گذشته مطلبی در مورد آتش گرفتن تعمیرگاه نیسان در کاریرا منتشر کرده ایم که شاید بد نباشد ابتدا نگاهی به آن نیسان های نگون بخت بیاندازید.

نیسان جی تی آر

نیسان جی تی آر هیولایی قدرتمند است. همین باعث شده که این خودرو پی در پی برای رقابت های درگ و کل کل های خیابانی یا رقابت های رسمی دعوت شود. حتی در فیلم های سینمایی مرتبط با خودرو هم متعدد Nissan GT-R را دیده ایم. یکی از رقابت های محبوب و پر تکراری که نیسان GT-R تجربه کرده ، رقابت با BMW M3 است که اکثر اوقات بی ام و شکست خورده است. بی ام و بازها تصمیم گرفته اند که نماینده دیگر خود یعنی BMW M4 کوپه را به جنگ با هیولای ژاپنی بفرستند. اوایل امسال یک فیلم از درگ بین BMW M4 و BMW M760Li در کاریرا قرار داده ایم ؛ تماشای آن رقابت هم به شما توصیه می کنیم.

نیسان جی تی آر

نیسان جی تی آر و BMW ام ۴ دو مرتبه با هم مسابقه می دهند و در دور دوم هم جای خود را با یکدیگر عوض می کنند. مرتبه اول نیسان با جهش سریع فاصله خود را ایجاد کرده و در نهابت با زمان ۱۰٫۶۱ ثانیه برتری خود را به بی ام و M4 اثبات می کند. بی ام و هم با ۱۰٫۹۹ ثانیه به کار خود پایان می دهد. در دور بعد ، این بار باز نیسان از رقیب خود پیشی گرفته و به ظاهر می رود که حتی عملکرد بهتری داشته باشد و همینطور هم می شود. موتور ۵۶۵ اسب بخار توربوی این هیولا قدرتمندتر از آن است که BMW M4 سبک وزن بتواند آن را شکست دهد. این بار هم نیسان جی تی آر با زمان ۱۰٫۵۹ ثانیه می تواند رقیب آلمانی خود را شکست دهد. گویا فعلا پرچم نیسان جی تی آر بالا می ماند!

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا