مسابقات و رویداد

قرعه کشی فینال جام جهانی با کاریرا

پیش بینی فینال جام جهانی 2018

و بلاخره فینال جام جهانی… قرعه کشی پایانی کاریرا

بلاخره کارزار جام جهانی به مرحله پایانی خود رسید و تیم های فرانسه و کرواسی برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش از این در دو مرحله ، پیش بینی نتیجه بازی ایران و اسپانیا و پیش بینی نتیجه بازی ایران و پرتغال را برگزار کردیم که با استقبال خوب شما مواجه شد. برای بازی پایانی این رویداد دوست داشتنی هم تصمیم داریم یک مسابقه پیش بینی مشابه دو مرحله قبل برگزار کنیم اما این بار جایزه یک عدد Apple Watch series 2 و یک عدد هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level U Pro خواهد بود.

چجوری شرکت کنیم؟

همه موارد زیر را انجام دهید تا در قرعه کشی کاریرا شرکت داده شوید :

در اینستاگرام کاریرا :

صفحه اینستاگرام کاریرا با آی دی carera.ir را فالو کنید و حداقل سه نفر از دوستاتون رو زیر پست مسابقه منشن (@) کنید.

در وب سایت کاریرا :

نتیجه بازی فینال بین فرانسه و کرواسی را پیش بینی کنید (مثال: فرانسه ۱ کرواسی ۲) و برای ما در قسمت کامنت های پایین همین صفحه (ارسال دیدگاه) به همراه آی دی اینستاگرام تون بنویسید.

نکته های مهم

– کامنت های بیشتر تاثیری در قرعه کشی ندارد . فقط یک کامنت زیر پست مسابقه در اینستاگرام کاریرا و یک کامنت پیش بینی نتیجه به همراه آی دی اینستاگرام تون در بخش دیدگاه های پایین همین مطلب کافی است.

– فقط و فقط کسانی در قرعه کشی شرکت داده می شوند که هر دو مورد گفته شده را انجام داده باشند. (هم فالو و منشن در اینستاگرام و هم کامنت در پایین همین صفحه)

جایزه و قرعه کشی

– کاریرا در قسمت اول بین همه کسانی که مراحل را بطور کامل انجام داده باشند قرعه کشی انجام میده و به یک نفر هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level U Pro جایزه داده میشه.

– به صورت جداگانه در قسمت دوم فقط بین کسانی که نتیجه بازی فوتبال فینال را صحیح پیش بینی کرده باشند یک قرعه کشی انجام میشه و به نفر برنده یک عدد Apple Watch series 2 تقدیم خواهد شد.

زمان مسابقه

– برای شرکت در قرعه کشی از همین الان تا قبل شروع بازی فوتبال فرانسه کرواسی یعنی ساعت ۱۹:۳۰ یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷ فرصت دارید. راس ساعت ۱۹:۳۰ همزمان با شروع بازی امکان درج کامنت های این مطلب غیر فعال می شود.

– نتیجه قرعه کشی در وب سایت کاریرا اعلام می شود. پس وب سایت کاریرا را دنبال کنید.

امتیاز ویژه (اختیاری)

یک عکس در پایین همین صفحه برای دانلود قرار داده شده است. این عکس را دریافت کنید و در صفحه اینستاگرام خودتون آپلود کنید و توی کپشن همان پست ، کاریرا را بصورت carera.ir@ و carera# منشن و تگ کنید. در ضمن زیر پست خودتون طی یک جمله دوستان و فالوور هاتون را به شرکت در مسابقه دعوت کنید. افرادی که این کار را انجام دهند ۲ برابر شانس بیشتر در قرعه کشی خواهند داشت.

 

به روز رسانی ۱  : از مشارکت همه دوستان کاریرا سپاسگزاریم. درج نظرات غیر فعال گردیده است. تعداد ۱۹۰ نفر (البته هنوز رای های تکراری یا ناقص حذف نشده اند!) پیش بینی خودشون رو تا شروع بازی برای ما ارسال کردند. نتایج قرعه کشی به زودی در کاریرا اعلام خواهد شد.

به روز رسانی ۲  : قرعه کشی روز سه شنبه ۲ مرداد ساعت ۱۷:۳۰ به صورت پخش زنده -لایو- در صفحه اینستاگرام کاریرا پخش می شود. صفحه اینستاگرام کاریرا را دنبال کنید.

به روز رسانی ۳ : قرعه کشی پیش‌بینی نتیجه بازی فینال جام جهانی در روز سه‌شنبه ۲ مرداد برگزار شد و آقایان سالار فراهانی برنده یک دستگاه Apple watch series 2 و علی رحمتی برنده یک دستگاه هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level U Pro  شدند. این قرعه کشی در اینستاگرام کاریرا به صورت زنده -لایو- پخش شد.

 

دانلود عکس

بالا