مسابقات و رویداد

رقابت دیرینه! درگ مرسدس AMG E63 با BMW M5 + فیلم

راند سوم

امروز به یکی دیگر از درگ های پر طرفدار می پردازیم. شما علاقه مندان جهت تماشای رقابت های بیشتر می توانید به بخش فیلم های وب سایت کاریرا مراجعه فرمایید. اکنون با مسابقه درگ مرسدس AMG E63 و BMW M5 در خدمت شما هستیم. البته باید بگوییم که این درگ سومین درگ بین این دو خودرو است که توسط این افراد برگزار شده. قبلا دو رقابت دیگر بین این دو هیولای آلمانی انجام شده که نتیجه برابر بوده است. حال نوبت به راند سوم رسیده و وقت آن است که ببینیم کدام خودرو برتر است! مدتی قبل نیز درگ مرسدس AMG E63 و پورشه پانامرا برگزار شد که به نوبه خود دیدنی بود.

مرسدس AMG E63

اما رقابت E63 و M5 ! این درگ یکی از نزدیک ترین و حساس ترین درگ هایی بوده که تا کنون دیده ایم. باید خاطرنشان کنیم که مرسدس E63 با نسخه S در رقابت حضور دارد که به زبان ساده یعنی قدرت بیشتر. در مقابل BMW M5 به صورت استاندارد یعنی بدون کامپتیشن پکیج (Competition Package) به صحنه آماده که اندک قدرت کمتری نسبت به مرسدس AMG E63 ورژن S دارد. اگر قرار باشد یک مشخصه خاص را جدا کرد باید به گشتاور مرسدس کلاس E اشاره نماییم. AMG E63 نسبت به حریف باواریایی خود ۱۰۰ نیوتن متر گشتاور بیشتری دارد. البته مساله گشتاور برای BMW M5 مشکلی ایجاد نکرده است. چون در رقابت های قبلی این خودرو جهش اولیه بهتر و سریع تری از خود نشان داده.

BMW M5

به هر حال راننده ها و شرایط محیطی بر روی عملکرد خودرو تاثیرگذار هستند. بطور قطع و ۱۰۰ درصدی نمی توان یکی از این دو اتومبیل را برنده اعلام کرد. اما خب همه چیز در سومین راند یعنی همین فیلم مشخص می شود. نتیجه سومین و آخرین درگ مرسدس و بی ام و را در کاریرا تماشا کنید.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا