مسابقات و رویداد

نامزدهای بهترین خودروی سال ۲۰۱۸ به انتخاب اتواکسپرس

بهترین خودروی سال

رقابت نزدیک در تمامی سگمنت ها

تا حدود ۱٫۵ ماه دیگر یعنی در سوم جولای ۲۰۱۸ ، بهترین خودروی سال ۲۰۱۸ توسط مجموعه اتواکسپرس بریتانیا معرفی می شود. اکنون لیست نهایی از نامزدهای راه یافته به این رقابت در سگمنت های مختلف توسط Auto Express منتشر شده است. نامزدهای حاضر در هر سگمنت طبق گفته اتواکسپرس خودروهایی هستند که حتما باید در لیست بررسی خریداران وجود داشته باشند. بهترین انتخاب های ممکن با درنظرگیری پارامترهای مختلف. اکنون در کاریرا نگاهی خواهیم داشت به  لیست نامزدهای بهترین های ۲۰۱۸ از نگاه اتواکسپرس.

خودروی شهری – City Car

بهترین خودروی سال

برنده این عنوان در سال ۲۰۱۷ خودرویی نبود جز فولکس واگن آپ (Up) که الان دوباره در بین نامزدهای ۲۰۱۸ حضور دارد. امسال کار فولکس واگن Up با حضور نمایندگانی چون سوزوکی ایگنیس (Ignis) و اشکودا سیتیگو (Citigo) سخت شده است. نام آشناهای این لیست که در ایران حضور دارند عبارتند از کیا پیکانتو و هیوندای i10 . نامزدهای این سگمنت عبارتند از :

بهترین خودروهای شهری 2018
شمارهنام خودرو
1فیات 500
2هیوندای i10
3کیا پیکانتو
4اشکودا سیتیگو
5سوزوکی ایگنیس
6فولکس واگن آپ

خودروی کوچک – Supermini

نامزدهای بهترین خودروی سال 2018 به انتخاب اتواکسپرس carera.ir citroen c3 03

رقابت در این سگمنت به عنوان بهترین خودروی سال همیشه داغ بوده است. آمار مشتریان و فروش این سگمنت همواره نشان از محبوب بودن آن است. پای ثابت این سگمنت در همه لیست ها که از طرف بنگاه های مختلف اعلام می شود فورد فیستا (Fiesta) می باشد. دو خودروی آشنا و موجود در ایران هم در این لیست دیده می شود. سیتروئن C3 سایپا و مینی هاچ بک ۵ درب پرشیا خودرو هم در جمع بزرگان خودروهای کوچک ۲۰۱۸ حضور دارند. چه کسی برنده این گروه مرگ خواهد بود؟ با نامزدهای گروه مرگ آشنا شوید :

بهترین خودروهای سوپرمینی 2018
شمارهنام خودرو
1سیتروئن C3
2فورد فیستا
3مینی هاچ بک ۵ درب
4نیسان میکرا
5سئات ایبیزا
6فولکس واگن پولو

خودروهای کروک – Convertible

بهترین خودروی سال

سال پیش یعنی ۲۰۱۷ این مرسدس بنز کلاس C کابریولت بود که جایزه را به خانه برد. اکنون در لیست بهترین های کابریولت یا همان کروک ۲۰۱۸ نام عضو دیگر خانواده بنز یعنی مرسدس بنز کلاس E دیده می شود. رقابت نیز در این گروه با حضور آئودی ، BMW و مرسدس بنز سخت است. نام مینی کابریولت هم در لیست دیده می شود که طبق اعلام پرشیا خودرو ، محصولی است که در آینده وارد ایران خواهد شد. نامزدهای بهترین کروک ۲۰۱۸ عبارتند از :

بهترین خودروهای کروک 2018
شمارهنام خودرو
1استون مارتین DB11 ولانته
2آئودی A3 کابریولت
3آئودی A5 کابریولت
4BMW سری 2 کروک
5مرسدس بنز کلاس E کابریولت
6مینی کابریولت

خودروی سدان – Sedan

کیا استینگر

در لیست بهترین خودروی سال نام ۱۲ اتومبیل سدان دیده می شود. چراکه دو گروه سدان های کوچک و سدان های متوسط (و بزرگ) با یکدیگر آورده شده اند. وجود نام کیا استینگر در این گروه حاکی از رقابت بسیار سخت است. کیا Stinger خودرویی مدعی بوده و قطعا کار را برای آئودی A4 ، جگوار XE و مرسدس بنز کلاس C این گروه دشوار می کند. در گروه دوم سدان ها نیز نام آئودی A7 خودنمایی می کند که قطعا رقابتی سخت با BMW سری ۵ خواهد داشت.

بهترین خودروهای سدان 2018
شمارهسدان کامپکتسدان متوسط و بزرگ
1آلفارومئو جولیاآئودی A7
2آئودی A4BMW سری 5
3BMW سری 3جگوار XF
4جگوار XEمرسدس بنز کلاس E
5کیا استینگرتسلا مدل S
6مرسدس بنز کلاس Cولوو S90

خودروی شاسی بلند و کراس اوور – SUV & Crossover

بهترین خودروی سال

رقابت در شاسی بلندها به عنوان بهترین خودروی سال در ۳ دسته شاسی بلندهای کوچک (کراس اوور) و شاسی بلند های متوسط و در نهایت SUV های بزرگ همیشه داغ بوده است. از این گروه نیز نمایندگانی در کشور ایران حضور دارند. برای مثال می توان به رنو داستر (داچیا) ، تویوتا C-HR ، کیا سورنتو ، رنو کولئوس ، سانگ یانگ رکستون و فولکس واگن تیگوان اشاره کرد. قابل ذکر است که شاسی بلندهای بزرگ این دسته متفاوت با شاسی بلندهای پریمیوم یا بسیار بزرگ هستند. با نامزدهای بهترین شاسی بلند سال ۲۰۱۸ در ۳ دسته کوچک ، متوسط و بزرگ آشنا شوید :

بهترین خودروهای شاسی بلند 2018
1کراس اوورشاسی بلند متوسطشاسی بلند بزرگ
2سیتروئن C3 Aircrossمزدا CX-5کیا سورنتو
3رنو داسترپژو 3008پژو 5008
4هیوندای کوناسئات آتکارنو کولئوس
5مزدا CX-3اشکودا کاروکاشکودا کودیاک
6سئات آروناتویوتا C-HRسانگ یانگ رکستون
7فولکس واگن تی راکواکسهال گرندلند Xفولکس تیگوان
برنده سال 2017Citroen C4Peugeot 3008Skoda Kodiaq

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا