خودروهای الکتریکی و برقی

داشبورد EV Sion کمپانی Sono Motors پر از خزه است!

Sono Motors برقی

خودروساز آلمانی Sono Motors، تصاویری را مربوط به طراحی داخلی مدل جدید Sion EV منتشر کرده است. قبلا طراحی ظاهری این خودرو به نمایش گذاشته شده است، اما این اولین باری است که تصاویر کابین این خودرو در دسترس قرار گرفته‌اند. در حالیکه طراحی ظاهری این خودرو کاملا معمولی است، اما طراحی کابین آن کاملا منحصر به فرد است!

Sono Motors برقی

در مرکز داشبورد این مدل صفحه نمایش ۱۰ اینچی قرار گرفته است که سیستم‌های مختلف خودرو را به همراه اطلاعات مصرفی آن به نمایش می‌گذارد. این در حالی است که یک نمایشگر کوچک ۷ اینچی نیز در پشت فرمان اتومبیل نصب شده است. چیزی که کابین این خودرو را متمایز می‌سازد، خزه‌های موجود بر روی داشبورد است. این کمپانی مدعی است که این خزه‌ها با تنظیم رطوبت و پاکسازی هوا به حفظ آب و هوایی مناسب در کابین خودرو کمک می‌نمایند.

تقریبا در تمامی بخش‌های مسطح بدنه‌ی Sion سلول‌های خورشیدی نصب شده است و این شرکت مدعی است که باتری ۳۵ کیلووات ساعتی آن بردی ۲۵۵ کیلومتری دارد. کمپانی Sono Motors اعلام کرده است که با پارک یک روزه این خودرو در آفتاب آلمان می‌توانید تا ۳۰ کیلومتر مسافت بیشتر را با آن بپیمایید. Sono قصد دارد تا این خودرو را با قیمت ۱۷,۶۸۵ دلار به فروش رساند و تولید آن را در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۰ آغاز می‌نماید. درنهایت تصمیم بر این است که ۲۶۰,۰۰۰ نسخه از این مدل تولید شود.

Sono Motors برقی

منبع: carscoops

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا