خودروهای الکتریکی و برقی

لکسوس در نمایشگاه ۲۰۱۹ توکیو اولین خودروی برقی خود را عرضه می‌کند

لوگو لکسوس

لکسوس تایید کرد که آماده می‌شود اولین خودروی برقی خود را عرضه کند. این خودروی برقی جدید یک هاچ‌بک جعبه‌ای شکل خواهد بود که برای محیط‌های شهری شلوغ مناسب است و در نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۱۹ رونمایی می‌شود.

کوجی ساتو، مدیر مهندسی لکسوس در این مورد تاکید کرد آینده این برند می‌تواند به واسطه طراحی این کانسپت به نمایش درآید. همچنین سوگا، مدیر طراحی لکسوس نیز اظهار کرد که با وجود کاهش نیاز به خنک کنندگی در خودروهای برقی، جلوپنجره دوکی شکل این برند در این خودرو نیز ارائه می‌شود. وی جلوی پنجره دوکی شکل را به‌عنوان نشانه‌ای از شخصیت و یک قطعه ضروری برای شاخصه برند لکسوس توصیف کرد. سوگا وعده داد برای این کانسپت جدید از رویکردی آینده‌نگرانه و غیرسنتی در طراحی پیروی خواهد شد.

این خودروی برقی جدید یکی از ۱۰ محصول تمام برقی خواهد بود که تویوتا و لکسوس تصمیم دارند تا اوایل دهه ۲۰۲۰ ارائه دهند. گفته می‌شود بسیاری از این خودروها از پلت‌فرمی اختصاصی بهره می‌برند که اکنون در دست ساخت است. در حال حاضر طراحی و تولید محصولات برقی در بین خودروسازان بزرگ دنیا بسیار رواج یافته و بنابراین لکسوس نیز نمی‌خواهد از قافله برقی سازان عقب بماند.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا