خودروهای الکتریکی و برقی

موج سفارش ها برای کامیون تسلا

Tesla Semi Truck

طبق آخرین اخبار، روز به روز به تعداد سفارش ها برای کامیون تسلا با نام Semi افزوده می شود. شرکت هایی نظیر J.B Hunt ، Walmart ، Loblaws و Meijer از جمله سفارش دهندگان کامیون الکتریکی Tesla هستند.

تا به امروز ( ۱۸ آذر ۹۶) ۱۴۰ سفارش از ۱۱ شرکت مختلف دریافت شده و روز به روز به این تعداد افزوده می شود. آخرین سفارش دهنده کمپانی Anheuser-Busch است که ۴۰ دستگاه از کامیون های Semi تسلا را سفارش داد. J.B. Hunt دیگر مشتری تسلا با حدود ۴۰ دستگاه در رتبه بعدی قرار دارد. سایر و اکثر سفارش ها از ۱ تا ۲۵ دستگاه متغیر است. گفتنی است این حرکت گامی بزرگ و موثر برای شرکت هایی است که قصد دارند هرچه بیشتر زنجیره تامین پایدار داشته باشند. کامیون های تسلا کمک می کنند که آثار مخرب زیست محیطی به حداقل برسد.

به روز رسانی ۲۰ آذر ۹۶

تسلا ۵۰ سفارش دیگر دریافت کرد. بزرگ ترین شبکه توزیع مواد غذایی دنیا یعنی Sysco با سفارش ۵۰ دستگاه کامیون الکتریکی تسلا در صدر جدول قرار گرفت.  با آین آمار تعداد سفارش ها به عدد ۲۰۰ دستگاه نزدیک شد.

به روز رسانی ۲۲ آذر ۹۶

شرکت پپسی (Pepsi) با سفارش ۱۰۰ دستگاه کامیون الکتریکی به رتبه نخست تبدیل گشت. هم اکنون کمپانی Tesla برای کامیون Semi حدود ۳۰۰ سفارش دریافت کرده است.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا