خودروهای الکتریکی و برقی

بزرگترین ایستگاه شارژ اتوبوس‌های الکتریکی در برلین با ۳۰ شارژر

ایستگاه شارژ

کمپانی XCharge توانست تا به بازار اروپا راه یابد و سفارش‌های قابل توجهی را برای راه اندازی ایستگاه شارژ دریافت کند.

شرکت XCharge اعلام داشته است که با همکاری کمپانی برق Stromnetz Berlin توانسته است بزرگترین ایستگاه شارژ DC برلین را برای اتوبوس‌های برقی راه اندازی نماید.

این ایستگاه که مورد استفاده‌ی کمپانی BVG (اصلی‌ترین شرکت حمل و نقل برلین) است، دارای ۳۰ ایستگاه شارژ می‌باشد و برای اتوبوس‌های مرسدس بنز و solaris استفاده خواهد شد. نکته‌ی جالبی که درباره‌ی شارژرهای کمپانی XCharge وجود دارد این است که به کنترل از راه دور مجهزاند و آپدیت نرم‌افراری آنها نیز از همین طریق انجام می‌شود.

از آنجایی که BVG در حال گسترش ناوگان حمل و نقل الکتریکی خود است (تعداد سفارشات مدل‌های الکتریکی این شرکت برای امسال ۹۰ دستگاه افزایش داشته است). ما حدس می‌زنیم که این تنها آغازی بر یک پروژه‌ی بزرگ خواهد بود.

بنابر گفته‌ی XCharge، این کمپانی تابحال بیش از ۳۰,۰۰۰ ایستگاه شارژ را ساخته است که در کل به تولید بیش از ۱۲ گیگا وات ساعت در هر ماه انجامیده است.

آقای Simon Hou، مدیر ارشد عملیاتی و یکی از موسسان XCharge در این باره گفته است: “ما مفتخریم که یک روش جدید شارژ را متناسب با نیاز مصرف کنندگان ارائه دهیم، و در این راه تجربه‌ی سالها مدیریت و پشتیبانی بزرگترین ایستگاه‌های شارژ الکتریکی در سراسر دنیا به ما کمک کرده است تا از دیگران متمایز باشیم.”

منبع: inside evs

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا