خودروهای الکتریکی و برقی

بی ام و همه مدل های سری M را برقی خواهد کرد

بی ام و سری ام BMW M

فقط یک سوال باقی می ماند: چه وقت؟

همه میدانیم که بخش اسپورت سری M بی ام و ، نقطه کانونی قدرت و performance این برند مشهور ژرمن هاست. با این DNA برآمده از سرعت است که موتور های هیجان انگیز و قدرتمند، سیستم دیفرانسیل عقب (در سری M دو دیفرانسیل) و چهره جذاب خودروهایی شکل می گیرد که شایسته نشان M هستند.
Van Meel در مصاحبه ای که اخیرا با CarAdvice.com در مسابفات M5 در اسپانیا انجام داده به این نکته اشاره کرده که تمام بی ام و های سری M تا پایان دهه آینده برقی خواهند شد. بله Van Meel مدیر اجرای بخش M بی ام و این حرف را زده است.
او افزوده: ” این اتفاق مرحله به مرحله خواهد افتاد. اما سوال اصلی در مورد زمان بندی این مساله است. چه زمانی واقعا مناسب خودروهای برقی است؟ اگر خیلی تاخیر کنی، دیگر عقب مانده ای. و اگر زودتر اقدام کنی، از بهترین تکنولوژی های لازم بهره مند نخواهی بود. به این رقابت بین خودروهای برقی امروز نگاه کنید. همه آنها خیلی سنگین هستند. و برای ما به عنوان یک شرکت خودروهای اسپرت ، نسبت وزن به قدرت بسیار کلیدی است.”
ما هم با Van Meel موافقیم. زمان بندی برای گسترش خودروهای برقی بسیار مهم است و این طور که به نظر می رسد دهه آینده اوج و دوان شکوفایی خودروهای برقی خواهد بود. بی ام و هم در جریان مهاجرت به خودروهای برقی قرار گرفته و بنا دارد تا سال ۲۰۲۵ میزان ۱۵ تا ۲۵ درصد تمام خودروهای تولید خود را به پیشرانه برقی مجهز کند.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا