اخبار خودرو

قیمت روز خودرو به تاریخ ۹۹/۴/۳۱

قیمت روز خودرو (۹۹/۴/۳۱)/ افزایش قیمت برخی مدل‌ها تا ۶۵میلیون!

افزایش قیمت برخی مدل‌ها تا ۶۵ میلیون!

سعید موتمنی درباره وضعیت بازار خودرو توضیح داد: افزایش نرخ دلار تاثیر مخربی بر همه بازار‌ها از جمله خودرو گذاشته تا جاییکه معاملات خودرو به صفر رسیده و قیمت‌ها همچنان بی‌منطق رو‌ به بالا است.

به گفته این فعال بازار خودرو، در این شرایط نه فروشنده‌ها ریسک می‌کنند بفروشند و نه خریداران قدرت خرید دارند، از طرفی فروشنده‌ها منتظر افزایش بیشتر قیمت خودرو هستند و خریداران به ساماندهی بازار و کاهش قیمت‌ها در پی افت نرخ ارز امید دارند.

وی درباره تاثیر جهش نرخ دلار بر قیمت خودرو تصریح کرد: شوک جهش نرخ ارز باعث شده قیمت‌ خودرو به صورت فزاینده رشد کند به طوریکه هایما طی یک روز حدود ۶۵میلیون گران‌تر شده و سایر خودرو‌ها نیز بین یک تا ۲۰میلیون تومان افزایش قیمت داشته‌اند.

موتمنی افزود: البته با توجه به سقوط نرخ ارز طی دو روز گذشته، قیمت برخی از خودرو‌ها نیز کاهشی بوده و تا حدود ۵میلیون تومان ارزان شده است.

قیمت خودرو در آخرین روز تیر ماه

قیمت‌های خودرو در بازار امروز توسط اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو اعلام شده است.

قیمت پراید در بازار امروز

قیمت برخی محصولات سایپا در بازار آزاد امروز نسبت به روز گذشته تا حدود پنج میلیون تومان کاهش یافته است؛ به این ترتیب قیمت هر دستگاه پراید مدل۱۱۱ به حدود ۹۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان، پراید مدل ۱۳۱ تقریبا ۸۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان و پراید۱۳۲ به ۸۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان رسید؛ همچنین قیمت تیبا در بازار آزاد ۹۰/۰۰۰/۰۰۰ و تیبا۲ حدود ۱۰۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان اعلام شده است.

قیمت ساینا نیز در بازار امروز به ۱۰۴/۰۰۰/۰۰۰ تومان، کوییک دنده‌ای به ۱۱۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان رسید.

قیمت پژو ۲۰۶ در بازار آزاد

قیمت محصولات ایران‌خودرو در بازار امروز افزایشی بود به طوریکه قیمت پژو۲۰۶ تیپ۲ به حدود ۱۵۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان و پژو ۲۰۶ تیپ۵ به ۱۹۲/۰۰۰/۰۰۰ میلیون و صندوقدار به ۱۹۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان رسید؛ همچنین قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌‌ای در بازار آزاد امروز حدود ۲۳۲/۰۰۰/۰۰۰ و پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۲۹۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان است.

قیمت اعلام شده برای پژو ۴۰۵ جی‌ال‌ایکس و پژو پارس ال‌ایکس در بازار آزاد امروز نیز به ترتیب حدود ۱۵۰ و ۲۰۲میلیون تومان بود؛ سمند ال‌ایکس هم با قیمت تقریبی ۱۳۷/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود؛ همچنین قیمت رانا ال‌ایکس در بازار آزاد امروز تقریبا ۱۵۲/۰۰۰/۰۰۰ و دنا تیپ۱ حدود ۲۰۵/۰۰۰/۰۰۰تومان است.

ضمن اینکه قیمت هایما s۵ توربو ۴۹۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان، هایما s۷ توربو ۵۵۵/۰۰۰/۰۰۰تومان و پژو۲۰۰۸ حدود ۶۶۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان است.

منبع

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا