نمایشگاه ها

رونمایی از وانت سانگ یانگ + عکس

وانت سانگ یانگ

گامی دیگر در تکمیل سبد محصولات

کمپانی سانگ یانگ از وانت جدید خود با نام موسو (Musso) که فعلا در ابتدا برای بازارهای اروپایی در نظر گرفته شده در نمایشگاه ژنو (سوئیس) رونمایی کرد. موسو به زبان کره ای یعنی “کرگدن” ! چرا کرگدن؟ خب می توان از ظاهر خودرو به وجه تسمیه آن پی برد.

وانت سانگ یانگ

موسو پیکاپ ظاهری بزرگ و عضلانی دارد. در کنار ظاهر بولد، قابلیت های آفرود این وانت نیز ستودنی است. وانت سانگ یانگ موسو بر روی پلت فرم پرچم دار خانواده یعنی سانگ یانگ رکستون (Rexton) سوار شده است. بدنه SsangYong Musso از فلز پیشرفته ای ساخته شده که محکم تر و سبک تر می باشد. تکنولوژی و نوع فلز به کار رفته در ساخت بدنه موسو به کاهش وزن این وانت نسبت سایر رقبا کمک شایانی کرده است. اما در زیر کاپوت این وانت تازه وارد چه خبر است؟ دوباره رکستون! موسو نیز همانند رکستون دارای پیشرانه e-XDi220 بوده که قدرت ۱۷۸ اسبی و گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر را ایجاد می کند.

رونمایی از وانت سانگ یانگ + عکس carera.ir ssangyong al salone di ginevra 2018 08

سیستم انتقال قدرت وانت سانگ یانگ موسو به دو نوع ۶ سرعته دستی و ۶ سرعته اتومات Aisin تقسیم می شود. در داخل کابین نیز حرف هایی برای گفتن وجود دارد. صندلی های چرمی ناپا (Nappa)، رادیو دیجیتالی (DAB)، بلوتوث، صفحه نمایش ۸ اینچی، قابلیت اتصال گوشی های اپل (Apple CarPlay) و آندروید (Android Auto) و … از جمله قابلیت های سانگ یانگ Musso هستند. همچنین می توان به ظرفیت ۵ سرنشین در داخل و ظرفیت بارگیری به میزان یک تن در عقب خودرو و نیز توانایی یدک کشیدن به وزن ۳٫۵ تن اشاره کرد که به شدت به ارزش این وانت (برای بازارهای اروپایی) می افزاید. موسو از تابستان امسال (۲۰۱۸) برای اروپا عرضه خواهد. شاید در آینده ای نزدیک شاهد حضور این وانت در سایر بازارها باشیم که در این صورت سانگ یانگ Musso را می توان محصول احتمالی رامک خودرو درنظر گرفت.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا