نمایشگاه ها

۶ طرح مفهومی و عجیب و غریب نمایشگاه اتومبیل پاریس ۲۰۱۸

Peugeot-E-Legend

خودرو های الکتریکی، حضوری هیجان انگیز در نمایشگاه پاریس داشتند

به ندرت پیش می آید که نمایشگاه های مهم اتومبیل در شهر پاریس برگزار شوند، با این حال سفر ما به این شهر با توجه به طرح های مفهومی معرفی شده ی امسال بیهوده نبوده است.

DS X E-TENSE

این مدل طرح مفهومی یک خودروی الکتریکی از برند DS است که زیر مجموعه ی شرکت سیتروئن به حساب می آید. این مدل الکتریکی که طراحی ای نامتقارن دارد، برای خریداران در سال ۲۰۳۰ در نظر گرفته شده است. قسمت صندلی راننده که بدون سقف طراحی شده است و در سمت چپ قرار دارد دارای تریم آبی رنگ است.

همچنین بخش صندلی مسافر مسقف و قرمز رنگ در نظر گرفته شده است. علاوه بر قسمت های نام برده شده که بصورت نامتقارن در کنار یکدیگر قرار گرفته اند، چراغ ها جلو خودرو نیز بصورت یک تار عنکبوت نورانی طراحی شده است. همچنین در های خودرو نیز به نوعی به سمت بالا باز می شوند.

SMART FOREASE

این مدل طرح مفهومی یک خودرو الکتریکی است که طراحی بدون سقف آن بسیار قابل توجه است. این خودروی دو سرنشین تبدیل پذیر، تغییر یافته ی مدل اسمارت فورتو به حساب می آید. شرکت اسمارت با این طرح مفهومی، ۲۰ سالگی خود را جشن میگیرد و همچنین خود را به عنوان یک برند تولید خودرو های الکتریکی معرفی می کند.

پژو E-LEGEND

طرح مفهومی این مدل خودران الکتریکی از خودروی کلاسیک ۵۰۴ محصول سال ۱۹۶۹ که دارای دماغه ای کوسه مانند و چراغ های عقب شبیه به موستانگ بود، گرفته شده است. ممکن است ظاهر یک پارچه ی این خودرو شما را به اشتباه بیاندازد، اما با این حال طراحی داخلی آن بسیار آینده نگرانه است.

در داخل این خودرو از نمایشگر هایی برا تماشای فیلم استفاده شده است، همچنین فرمان خودرو قابل تعویض است و یک صفحه نمایش شیشه ای هد آپ برای آن در نظر گرفته شده است. در طراحی داخلی این خودرو از چوب استفاده شده است، صندلی ها نیز مخملی آبی رنگ هستند و ردیف عقب آنها شما را به یاد مبل های دهه ی ۷۰ میلادی می اندازد. این خودرو دارای دو موتور الکتریکی است که میتواند بوسیله آنها مسافت ۵۹۵ کیلومتری را طی کند. همچنین ۰ تا ۱۰۰ این خودرو ۴ ثانیه است.

رنو EZ-ULTIMO

طراحی بدنه ی این خودرو به نحوی است که سرنشینان میتواند به راحتی به تماشای مناظر بیرونی خودرو بپردازند اما از بیرون، هیچ دیدی به داخل کابین خودرو وجود ندارد. برخلاف سایز بزرگ آن، این خودرو تنها ظرفیت ۳ سرنشین را دارد. این مدل شامل امکاناتی نظیر سقف پانارومیک، تریم چوبی و سنگ مرمر بکار رفته در داخل کابین برای مشتاقان خودرو های لوکس و لاکچری، است.

 رنو EZ-GO

این مدل خودران عجیب و غریب که سبک چیدمان صندلی های آن نیز جالب است به منظور حمل و نقل عمومی طراحی شده است.

رنو EZ-PRO

در بخش جلویی این خودروی حمل و نقل ربات گونه یک صندلی و یک میز کار طراحی شده است، همچنین در عقب آن فضایی برای قرار گیری بسته ها در نظر گرفته شده است.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا