نمایشگاه ها

در نمایشگاه خودروی مشهد پرنده پر نمی‌زند!

نمایشگاه خودروی مشهد

با وجود رکود و مشکلات اقتصادی این روزها دور از انتظار نبود

نمایشگاه خودروی مشهد امروز آغاز به کار کرد اما در روزهای منتهی به افتتاحیه، شرکت‌هایی که برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده بودند یکی پس از دیگری انصراف خود را اعلام کردند. حالا این نمایشگاه فقط با حضور سه شرکت خودرویی برگزار می‌شود. سال گذشته (سال ۹۶) نمایشگاه خودروی مشهد با قدرت و با حضور حداکثری برندها برگزار شد به نحوی که شرکت نکردن برخی برندها در آن اصلا به چشم نیامد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در حالی که طی سال‌های گذشته نمایشگاه خودروی مشهد به عنوان معتبرترین نمایشگاه خودرویی پس از نمایشگاه خودرو تهران شناخته می‌شد و حتی در دورانی که نمایشگاه خودرو تهران برگزار نمی‌شد محل گردهمایی همه شرکت‌های وارد کننده خودرو و خودروسازان داخلی بود، در سال جاری اعتبار آن از نمایشگاه خودرو شیراز که در ماه گذشته برگزار شد هم کمتر شده و تعداد شرکت‌کنندگان به طور چشمگیری کاهش داشته است.

 

این مطالب هم ممکن است برایتان جالب باشد:

این نمایشگاه با حضور دو شرکت سایپا، سیف خودرو و نمایندگی‌های ایران خودرو کار خود را آغاز کرده و این در حالی است که کارمانیا، رامک خودرو و بهمن موتور از شرکت هایی بودند که در ابتدا برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده بودند اما با نزدیک شدن به روزهای برگزاری از حضور در این نمایشگاه انصراف دادند.

نمایشگاه خودرو مشهد

نمایشگاه خودروی مشهد در حالی با سه شرکت خودرویی و تعدادی از قطعه سازان در حال برگزاری است که سال گذشته میزبان نگین خودرو، رامک خودرو، آرین موتور، عظیم خودرو، گروه بهمن، مدیران خودرو و خودروسازی کارمانیا بود.

این در حالی است که نمی توان نقش نوسانات ارزی از ابتدای سال جاری، ممنوعیت ثبت سفارش و مشکلات ایجاد شده برای واردات خودرو و همچنین تخلفات صورت گرفته در زمینه واردات خودرو در زیرمجموعه وزارت صنعت را در بی رمق بودن نمایشگاه خودرو مشهد نادیده گرفت.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا