نمایشگاه ها

همه چیز در مورد نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۹ + عکس و فیلم از خودروهای معرفی شده

نمایشگاه فرانکفورت 2019

هر آنچه در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۹ گذشت…

در آغاز نمایشگاه Frankfurt Motor Show 2019 خودروهای بسیاری معرفی شدند.اخبار نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۹ و رویدادهای جدید صنعت خودرو را می‌توانید در ادامه‌ی این مقاله مطالعه نمایید.

نمایشگاه فرانکفورت امسال با زمینه‌ها و موضوعات گوناگونی برگزار شد که برجسته‌ترین آن معرفی خودروهای الکتریکی بود. نمایشگاه IAA 2019 تفاوت چندانی با نمایشگاه‌های برگزار شده در سال‌های گذشته نداشت، اما حضور مدل‌های مهمی نظیر فولکس واگن ID.3، پورشه Taycan، هوندا e و Vauxhall Corsa آن را به نمایشگاهی با مدل‌های الکتریکی روز بازار جهانی بر خلاف طرح‌های مفهومی همیشگی تبدیل نمودند.

خودروهای الکتریکی معرفی شده در این نمایشگاه در ۶ تا ۱۲ ماه آینده عرضه خواهند شد و خریداران با گستره‌ی وسیعی از مدل‌های گوناگون مواجه می‌شوند. در ادامه تمامی خودروهای جدید معرفی شده در این نمایشگاه را به همراه تصاویر و مشخصات آنها ذکر کرده‌ایم.

 خودروهای مهم و کلیدی معرفی شده در نمایشگاه خودروی فرانکفورت

  • فولکس واگن ID.3: یکی از بزرگترین خودروهای الکتریکی معرفی شده تا به امروز. مدل ID.3 فولکس واگن جانشین مدل‌هایی نظیر بیتل و گلف است. این خودرو اولین نسل از خودروهای سفارشی و الکتریکی فولکس واگن است و تولید آن مسیر جدیدی را در خط تولید این کمپانی ایجاد می‌کند. به گفته‌‌ی آقای Ralf Brandstatter (مدیر ارشد عملیاتی فولکس واگن): “به طور خلاصه، این مدل ابعاد جمع و جور Golf، طراحی داخلی و کابین Passat و قدرت و کارایی Golf GTI را دارد”.
  • لندرور Defender: برای اولین بار مدل جدید Defender به نمایش گذاشته شده است. سرانجام لندرور از مدل جدید Defender خود رونمایی کرد. این خودرو با پلتفرم کاملا جدید، تنوع بی‌سابقه درنظر گرفته شده برای موتورهای آن، تکنولوژی‌های جدید و افزایش ابعاد بیشترین تغییر را در ۷ دهه‌ی عمر خود داشته است. تولید آن نیز از شهر Solihull به Slovakia انتقال یافته است.
  • پورشه Taycan: اولین خودروی الکتریکی پورشه در معرض دید عموم قرار گرفت. اولین خودروی الکتریکی اشتوتگارت (شهری که کارخانه‌ی پورشه در آن مستقر است) در نمایشگاه فرانکفورت امسال معرفی شد. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این خودرو دقیقا مانند طرح مفهومی‌ای که ۵ سال پیش شاهد آن بودیم با رنگ سفید در بدنه و تایرها عرضه شده است. اما آیا این خودرو برای جذب مالکان تسلا S و یا حتی پورشه ۹۱۱ کافی است؟ قطعا زمانی که این خودرو در دسترس عموم قرار گیرد پاسخ سوال خود را دریافت خواهیم کرد. در حال حاضر تنها تریم‌های گران قیمت توربو و توربو S برای این خودرو وجود دارد اما حتما پورشه تریم‌های ارزان تر را نیز ارائه می‌کند.
  • هیوندای i10: خودروی جمع و جور شهری در شکل و شمایلی جدید.
  • Cupra Tavascan: یکی دیگر از طرح های مفهومی جذاب از SUV جدید کمپانی SEAT
  • لامبورگینی Sian: لامبورگینی اولین خودروی الکتریکی خود را با ۸۰۸ اسب بخار نیرو معرفی کرد. ابرخودروی هیبریدی Sian: اولین خودروی هیبریدی لامبورگینی در معرض دید عموم قرار گرفت و اینطور که معلوم است طراحی آن برگرفته از طرح مفهومی Terzo Millennio است.

همه خودروسازانی که در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۹ حضور دارند

Alpina

در نمایشگاه فرانکفورت، کمپانی Alpina نسخه‌ای جدید را از سری ۳ BMW به همراه طراحی منحصر به فرد بدنه، موتور تقویت شده و شاسی ارتقا یافته معرفی کرد. این خودرو به موتور توربو دوقلو ۳ لیتری ۶ سیلندر تیونینگ شده‌ی BMW مجهز است که توانایی تولید ۴۵۷ اسب بخار نیرو و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. این قدرت برای دستیابی به سرعتی بیش از ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت کافی است. دیگر امکانات این خودرو شامل کاهش ارتفاع سیستم تعلیق، ترمز های بزرگ تر و قوی تر، اگزوزهای ۴تایی و علامت تجاری برند Alpina یعنی رینگ‌های چند پره‌ی ۲۰ اینچی آلیاژی آن می‌شود.

Audi

  • آئودی A1 Citycarver
  • آئودی A5
  • آئودی AI: طرح مفهومی مدل Trail Quattro
  • آئودی RS 6 Avant
  • آئودی RS 7 Sportback
  • آئودی RS Q3 Sportback

آخرین محصولات قدرتمند آئودی یعنی مدل‌های RS 7 Sportback و RS 6 Avant در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش درآمدند. هر دو مدل، از استایل جسورانه‌ی همیشگی مدل RS این برند آلمانی بهره می‌برند. و هر دو آنها از موتور تیونینگ شده‌ی V8 توربوشارژ دوقلو ۴ لیتری بنزینی فولکس واگن که بر روی لامبورگینی Urus و بنتلی Bentayga قرار گرفته است، استفاده می‌کنند. این موتور توانایی تولید ۵۹۲ اسب بخار نیرو و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد.

چهارمین طرح مفهومی از خودروهای هوشمند (AI) برند آئودی از که هوش مصنوعی بهره می‌برند و الکتریکی هستند با نام Trail Quattro در این نمایشگاه معرفی شد. همچنین می‌توان گفت که این مدل نشان دهنده‌ی آینده‌ی SUVهای آئودی نیز می‌باشد. بدنه‌ی این خودرو از ترکیب فولادی با مقاومت کششی بالا، آلومینیوم و فیبرکربن ساخته شده است، و به همراه یک پیشرانه‌ی تمام الکتریکی تمام چرخ متحرک با قدرت ۴۲۹ اسب بخار و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور عرضه می‌شود.

آئودی همچنین از یک SUV قدرتمند دیگر با نام RS Q3 Sportback رونمایی کرد. این خودرو نیز از همان موتور توربوشارژ ۲٫۵ لیتری ۵ سیلندر بنزینی مدل RS3 بهره می‌برد و توانایی تولید ۳۹۵ اسب بخار نیرو و ۴۸۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این مدل دچار تغییرات ظاهری اساسی نیز شده است که از میان آنها می‌توان به طراحی جدید سپرها و اگزوز خودرو اشاره نمود.

BMW

  • BMW Concept 4
  • BMW i Hydrogen NEXT
  • BMW Vision M NEXT
  • BMW X6

در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۹، نسل بعدی سری ۴ BMW با نمایش Concept 4 معرفی شد. همچنین بنابر گفته‌ی این شرکت ۸۵ درصد از مدل‌هایی که در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شوند به این طرح مفهومی شباهت دارند. این کمپانی آلمانی اظهار داشت که قصد دارد تا میان سری ۳ و ۴ محصولات خود از نظر طراحی فاصله ایجاد نماید، زیرا در حال حاضر هر دو سری از یک ساختار کلی بهره می‌برند.

امسال BMW X6 کوپه نیز برای اولین بار به نمایش درآمد. مانند مدل X5، این خودرو به موتورهای بنزینی و دیزلی توربو دوقلو ۴٫۴ لیتری V8 مجهز شده است، که توانایی تولید ۵۲۴ اسب بخار نیرو و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور را دارد.

مدل i Hydrogen NEXT نیز در این نمایشگاه معرفی شد که دارای اسکلتی مشابه مدل X5 است. این مدل نماینده‌ی خط تولید جدید BMW، یعنی خودروهای سازگار با محیط زیست می‌باشد. پیشرانه‌ی این مدل که با همکاری شرکت تویوتا توسعه یافته است از سال ۲۰۱۵ به صورت کاربردی تحت تست‌های گوناگون قرار گرفته است.

این شرکت آلمانی همچنین طرح مفهومی خودروی هیبریدی-اسپرت خود را یعنی مدل Vision M NEXT (جایگزین مدل i8) معرفی نمود. این خودرو (محور جلویی آن الکتریکی است) با یک موتور بنزینی سوپرشارژ ۴ سیلندر عرضه می‌شود که توان خروجی ۵۹۲ اسب بخاری را همراه با نهایت سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت و صفر تا صد ۳ ثانیه‌ای فراهم می‌کند.

Byton:

Byton M-Byte. استارت ‌آپ چینی تولید کننده‌ی خودروهای الکتریکی، SUV جدید تمام الکتریکی خود را که دارای برد ۴۶۰ کیلومتری است در نمایشگاه فرانکفورت معرفی نمود. این خودرو در سال ۲۰۲۱ در دسترس قرار می‌گیرد و به همراه دو قابلیت تمام چرخ متحرک و یا دیفرانسیل عقب ارائه می‌شود که بسته به نوع آن دارای توان خروجی ۲۶۸ و یا ۴۰۲ اسب بخار می‌باشد.

مدلی که دیفرانسیل عقب است دارای صفر تا صد ۷٫۵ ثانیه ای می‌باشد. این در حالی است که مدل‌ چهار چرخ متحرک این عمل را در ۵٫۵ ثانیه انجام می‌دهد. نهایت سرعت هر دو مدل ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت است. همچنین Byton مدل M-Byte را بصورت استاندارد با شارژر سریع عرضه می‌نماید که می‌تواند ۸۰ درصد از ظرفیت باتری‌ها را در مدت ۳۵ دقیقه شارژ نماید. انتظار می‌رود که قیمت اولیه‌ی این خودرو از ۴۵,۰۰۰ یورو آغاز شود.

Cupra

طرح مفهومی Cupra Tavascan .Cupra (اسپین آف برند SEAT)، طرح مفهومی SUV تمام الکتریکی کوپه‌ی جدید خود را با نام Tavascan در نمایشگاه فرانکفورت معرفی نمود. این مدل بر اساس پلتفرم قدرتمند فولکس واگن یعنی MEB طراحی شده است. این خودرو مجهز به یک باتری ۷۷ کیلووات ساعتی و موتورهای الکتریکی در هر دو محور خود است که خروجی ۳۰۲ اسب بخاری و صفر تا صد ۶٫۵ ثانیه‌ای را به همراه دارند. همچنین برد این اتومبیل ۴۵۰ کیلومتر تخمین زده شده است.

هوندا

هوندا e. مدل تمام الکتریکی شهری جدید هوندا در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۹ معرفی شد. قدرتمندترین نسخه‌ی این خودرو با یک باتری ۳۵٫۵ کیلووات ساعتی که از طریق آب خنک می‌شود به همراه موتوری الکتریکی با نیروی ۱۵۲ اسب بخار و برد ۲۰۰ کیلومتر عرضه می‌شود. برخلاف بیشتر خودروهای الکتریکی کامپکت، موتور این مدل بر روی محور عقبی آن نصب شده است و نیروی تولیدی خود را به چرخ‌های عقب خودرو ارسال می‌نماید که به ادعای این خودروساز ژاپنی مانور بالا و تقسیم مناسب وزن خودرو را به صورت ۵۰:۵۰ به همراه دارد.

هیوندای

  • طرح مفهومی هیوندای ۴۵
  • هیوندای i10
  • هیوندای i10 N Line – هیوندای i30 N Project C
  • هیوندای Veloster N ETCR

هیوندای طرح مفهومی تمام الکتریکی مدل ۴۵ را در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۹ معرفی کرد. طراحی این مدل از طرح مفهومی مدل Pony Coupe سال ۱۹۷۴ گرفته شده است و با تغییرات صورت گرفته بر روی آن به گونه‌ای آینده‌نگرانه به نظر می‌آید. قابلیت‌های این خودرو هنوز اعلام نشده‌اند اما هیوندای حضور تکنولوژی‌های‌ خودران و خودکار را بر روی آن تایید کرده است.

یک نسخه‌ی تمام چرخ متحرک از مدل شهری i10 نیز به همراه تکنولوژی‌ها و آپشن‌های ایمنی گوناگون در این نمایشگاه معرفی شد. رقیب کره‌ای فولکس واگن up، به قابلیت‌هایی نظیر نمایشگر ۸ اینچی اطلاعات و سرگرمی، چراغ‌های LED، سیستم هشدار برخورد از جلو و سیستم کمکی حرکت میان خطوط مسیر برخوردار است. فروش این خودرو از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز می‌شود و قیمتی در حدود ۱۱,۰۰۰ پوند دارد.

لامبورگینی

لامبورگینی Sian. لامبورگینی اولین مدل هیبریدی خود را با نام Sian معرفی کرد. همانند مدل آونتادور، این خودرو به موتور تیونینگ شده‌ی ۶٫۵ لیتری V12 تنفس طبیعی لامبورگینی به همراه یک موتور الکتریکی که بصورت ترکیبی با هم ۸۰۸ اسب بخار نیرو را تولید می‌کنند مجهز شده است. موتور الکتریکی این خودرو به یک خازن بسیار بزرگ، بر خلاف باتری‌های مرسوم مجهز شده است، که به ادعای لامبورگینی ۳ برابر باتری‌های هم وزن خود قدرت دارد.

لندرور

لندرور Defender. لندرور از مدل جدید Defender خود در نمایشگاه فرانکفورت پرده برداری کرد. مدل جدید این برند بریتانیایی، ۳ سال گذشته را به یک تست و بررسی بزرگ و فرساینده گذرانده است، که تنها ۱۲۰ هزار کیلومتر آن در ۱۱ کشور مختلف طی ۶ ماه گذشته صورت گرفته است.
این مدل ساختار قدیمی Defender را حفظ کرده است اما با اضافه شدن چراغ‌های جدید و تکنولوژی‌های مدرن، ظاهری امروزی به خود گرفته است. همچنین این خودرو از نظر فنی دچار تغییر و تحولی اساسی شده است تا جایی که ۹۵ درصد از شاسی آن مجددا طراحی شده و به یک سیستم جدید چهار چرخ متحرک، سیستم تعلیق بادی و نسل قوی تری از موتورهای بنزینی و دیزلی مجهز شده است.

مرسدس

  • مرسدس AMG GLB 35
  • مرسدس GLC 300 e
  • مرسدس GLE 350 de
  • مرسدس GLE کوپه
  • مرسدس EQS
  • مرسدس EQV

مرسدس AMG نسخه‌ای قدرتمند را با نام ۳۵ از سری GLB خود که یک SUV 7 سرنشین کامپکت است معرفی نمود. این خودرو به همان موتور توربوشارژ ۲ لیتری ۴ سیلندر بنزینی ۳۰۲ اسب بخاری AMG A 35 هاچ بک مجهز شده است، که با یک گیربکس ۸ سرعته‌ی اتوماتیک و سیستم تمام چرخ متحرک مرسدس ۴MATIC همراه است. نهایت سرعت این خودرو بصورت الکترونیکی تا ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است و صفر تا صد آن ۵٫۲ ثانیه می‌باشد.

همچنین خودروی دوم تمام الکتریکی مرسدس، یعنی ون لاکچری EQV نیز در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۹ معرفی شد. این خودرو به یک موتور الکتریکی ۲۰۱ اسب بخاری و یک باتری ۱۰۰ کیلووات ساعتی با برد ۴۰۵ کیلومتر مجهز شده است. بر اساس اعلام مرسدس زمان شارژ ۱۰ تا ۸۰ درصدی این خودرو با یک شارژر سریع کمتر از ۱ ساعت تخمین زده شده است.

در آخر مهم‌ترین خودرو معرفی شده از سوی مرسدس مدل جدید EQS آن می‌باشد. این خودرو مشابه کلاس S فعلی این برند است و نماینده‌ی مدل‌های پرچم دار این کمپانی و نسل تمام الکتریکی محصولات آتی آن است. این خودرو به یک باتری ۱۰۰ کیلووات ساعتی که تغذیه کننده‌ی ۴ موتور الکتریکی می‌باشد مجهز شده است و توانایی تولید ۴۶۹ اسب بخار نیرو و ۷۶۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. همچنین بر اساس ادعای مرسدس این خودرو تا ۷۰۰ کیلومتر برد دارد.

پورشه

  • پورشه ماکان توربو
  • پورشه تایکان

پورشه اولین مدل تمام الکتریکی خود را با نام Taycan در این نمایشگاه معرفی نمود. قدرتمندترین نسخه‌ی این خودرو با ۷۵۰ اسب بخار نیرو و ۱۰۵۰ نیوتن متر گشتاور به راحتی مدل S تسلا را پشت سر خواهد گذاشت. صفر تا صد این مدل ۲٫۸ ثانیه و سرعت ۰ تا ۲۰۰ آن تنها ۹٫۸ می‌باشد، همچنین نهایت سرعت آن بصورت الکترونیکی تا ۲۶۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

این مدل از یک باتری ۹۳٫۴ کیلووات ساعتی که برد ۴۱۳ کیلومتری را فراهم می‌کند بهره می‌برد. این باتری‌ها همچنین توانایی شارژ تا ۲۷۰ کیلووات را نیز دارند که در نتیجه شارژ ۵ تا ۸۰ درصدی آن را در کمتر از ۲۳ دقیقه میسر می‌سازد. فروش مدل تایکان از سال بعد آغاز می‌شود که دارای دو نسخه‌ی توربو و توربو S با قیمت‌های ۱۱۵,۸۵۸ و ۱۳۸,۸۲۶ پوند می‌باشد.

SEAT سئات

SEAT Tarraco پلاگین هیبریدی. مدل Tarraco کمپانی SEAT به یک سیستم انتقال قدرت پلاگین هیبریدی جدید مجهز شده است. این خودرو یک موتور بنزینی ۴ سیلندر ۱٫۴ لیتری را با موتوری الکتریکی و یک باتری ۱۳ کیلووات ساعتی لیتیوم یونی ترکیب کرده است، که در نتیجه‌ی آن ۲۴۲ اسب بخار نیرو و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌شود. همچنین این خودرو قادر است تا ۴۸ کیلومتر را با موتور الکتریکی خود بپیماید.

Skoda اشکودا

  • Skoda Citigo e iV
  • Skoda Kamiq Monte Carlo
  • Skoda Scala Monte Carlo

کمپانی Skoda یک نسخه‌ی اسپورت و قدرتمند را با نام “Monte Carlo” برای مدل‌های هاچ‌بک Scala و SUV کامپکت Kamiq ارائه کرده است. برای دستیابی به بازار اروپا در اوایل سال ۲۰۲۰، هر دوی این مدل‌ها با رینگ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی، طراحی اسپورت بدنه، چراغ‌های جلوی LED و سان‌روف پانارومیک عرضه می‌شوند. همچنین در داخل کابین خودروها خریداران از امکاناتی نظیر صندلی‌های اسپورت، پدال‌های آلومینیومی، صفحه‌نمایش ۹٫۲ اینچی اطلاعات و سرگرمی و نمایشگر دیجیتالی ۱۰٫۲۵ اینچی پشت فرمان برخوردارند.

علاوه بر مدل Monte Carlo، اولین خودروی الکتریکی این برند نیز با نام Citigo e iV در نمایشگاه فرانکفورت معرفی شد. این خودروی بسیار کوچک دارای طراحی اصلاح شده‌ی فولکس واگن up می‌باشد و برد آن ۲۶۵ کیلومتر اندازه گیری شده است. قیمت این خودرو هنگام عرضه‌ی آن در سال ۲۰۲۰ در حدود ۱۸,۰۰۰ پوند درنظر گرفته شده است.

Smart اسمارت

فیس‌لیفت اسمارت EQ ForTwo و EQ ForFour . مدل شهری و اسپین‌آف برند مرسدس، از نسخه‌ی فیس‌لیفت مدل‌های تمام الکتریکی EQ ForTwo و EQ ForFour خود در نمایشگاه فرانکورت رونمایی کرد. تغییرات شامل طراحی جدید چراغ‌های جلو و عقب، طراحی جسورانه‌ی سپر جلو، جلو پنجره‌ی عریض‌تر و آپشن‌های سفارشی سازی شده‌ی بیشتر در کابین آن، می‌باشد. فروش این خودرو در دسامبر سال جاری آغاز می‌شود و قیمتی در حدود ۲۴,۰۰۰ پوند دارد.

Vauxhall  واکسهال

  • Vauxhall Astra
  • Vauxhall Corsa
  • Vauxhall Corsa-e
  • Vauxhall Grandland X Hybrid
  • Vauxhall VXR

در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۹ کمپانی بریتانیایی Vauxhall خودروی کوچک Corsa، نسخه‌ی فیس‌لیفت Astra و نسخه‌ی مجددا طراحی شده‌ی مدل پلاگین هیبریدی Grandland X Hybrid را معرفی نمود. برای مدل Corsa دو گزینه‌ی پیشرانه‌ی مرسوم همیشگی و یا الکتریکی وجود دارد، که موتور الکتریکی آن ۳۴۰ کیلومتر برد دارد.

تنها شاهد چند تغییر کوچک در ظاهر مدل به‌روز شده‌ی Astra هستیم، اما تغییرات اساسی در سیستم مکانیکی خودرو به همراه قرار گیری موتورهای کارآمدتر ۳ سیلندر بنزینی و دیزلی توربوشارژ ضورت گرفته است. سیستم تعلیق خودرو نیز به‌روز رسانی شده است و به تکنولوژی‌های جدید و گوناگونی نظیر دوربین دیجیتالی جدید و سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی مجهز شده است.

Vauxhall Grandland X Hybrid دارای یک موتور ۱٫۶ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر بنزینی و یک جفت موتور الکتریکی (هر کدام برای یک محور) که توان خروجی ۲۹۶ اسب بخاری و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور را شامل می‌شود، است. البته به لطف باتری ۱۳٫۲ کیلووات ساعتی آن، این خودرو می‌تواند تا ۵۱ کیلومتر را با موتور الکتریکی خود بپیماید. فروش این خودرو در حال حاضر آغاز شده است و قیمت آن ۳۵,۵۹۰ پوند می‌باشد.

فولکس واگن

  • فولکس واگن e-UP
  • فولکس واگن ID.3
  • فولکس واگن ID.4 (توضیحات مختصری ارائه شد)
  • تولید یک مدل جدید و بسیار کوچک بر اساس پلتفرم MEB در سال ۲۰۲۳

سرانجام مدلی که مدت‌ها انتظار معرفی آن می‌رفت، یعنی ID.3 هاچ‌بک فولکس واگن، در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۹ ارائه شد. این خودرو به یک موتور الکتریکی ۲۰۱ اسب بخاری، و باتری‌هایی با ظرفیت‌ ۴۵، ۵۸ و ۷۷ کیلووات ساعتی مجهز شده است. نسخه‌ی ‌پرچم‌دار این مدل برد ۵۵۰ کیلومتری دارد.

همچنین توضیحاتی در رابطه با SUV جدید ID.4 که بر اساس پلتفرم MEB فولکس واگن طراحی شده است در این نمایشگاه ارائه داده شد. انتظار می‌رود که این مدل در تابستان سال ۲۰۲۱ با بردی مشابه مدل ID.3 هاچ‌بک به بازار انگلستان عرضه شود. نهایت برد این مدل باید میان ۳۲۰ تا ۴۸۰ کیلومتر باشد.

فولکس واگن همچنین نسخه‌ی بروز رسانی شده‌ی مدل کوچک و جمع و جور e-UP را معرفی نمود. این درحالی است که مدیران این کمپانی جزئیات اندکی را درباره‌ی محصولات آتی این شرکت ارائه دادند. در این رابطه خانم Christine Leuderalber (متخصص بازاریابی فولکس واگن)، به عرضه‌ی مدل تمام الکتریکی ID.3 هاچ‌بک در آینده اشاره نمود. رئیس هیئت مدیره‌ی فولکس واگن نیز معرفی یک مدل بسیار کوچک طراحی شده بر اساس پلتفرم MEB را در سال ۲۰۲۳ تایید نمود.

اطلاعات زمان برگزاری و قیمت بلیط نمایشگاه فرانفکورت ۲۰۱۹

مکان برگزاری: فرانکفورت/ آلمان

زمان برگزاری: ۱۲ الی ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۹ (بازه‌ی تجاری) – ۱۴ الی ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۹ (نمایش برای عموم)

ساعت ورود: همه روزه ۹ صبح تا ۷ بعد از ظهر

قیمت بلیط نمایشگاه: ۱۳ یورو در هنگام ثبت نام و ۱۵ یورو هنگام ورود

منبع: autoexpress

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا