نمایشگاه ها

مرسدس کلاس S مدل ۲۰۱۸ + عکس

مرسدس کلاس S مدل 2018 + عکس carera.ir 965 112

مدتی قبل در نمایشگاه بین المللی خودرو شانگ های، کمپانی Benz از پرچمدار لوکس و قدرتمند خود یعنی کلاس S مدل ۲۰۱۸ رونمایی کرد. این خودرو مثل همیشه در مدل های پایه و مدل های رده بالای AMG عرضه خواهد شد.

طبق گفته این خودروسازی آلمانی، آخرین فناوری این برند در بخش رانندگی هوشمند برای بنز کلاس S درنظر گرفته شده است. کمپانی می گوید که با این تکنولوژی می توانیم این بنز را تقریبا خودرویی با هدایت خودکار بدانیم. بنز کلاس S جدید دارای قابلیت هایی نظیر سیستم هدایت فرمان کمکی، ترمز هوشمند در مواقع ضروری، سیستم تغییر لاین هوشمند و سیستم تنظیم خودکار سرعت می باشد. مدل های S450 و S450 فورماتیک (۴Matic) دارای پیشرانه دوقلوی توربو از نوع V6 با حجم ۳۰۰۰ سی سی هستند که در مجموع قدرتی معادل ۳۶۲ اسب بخار با گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر ایجاد می کند. مدل S560 2018 پیشرانه توربوی ۴۰۰۰ سی سی از نوع V8 دارد که قدرت ۴۶۳ اسبی با گشتاور ۷۰۰ نیوتن متر را به خود اختصاص می دهد.

در هر دو مدل گیربکس اتومات ۹ سرعته از مدل ۹G-Tronic را شاهد هستیم. مدل های پایه دیفرانسیل عقب بوده در حالی که مدل ها فورماتیک دو دیفرانسیل می باشند. نام S560 جایگزین نام قبلی یعنی S550 شده است. در کنار این گرانمایگان، یک مرسدس بنز می باخ S560 فورماتیک نیز وجود دارد که جلوپنجره معروف و انحصاری خودش را به همراه داشته و همچنین لاستیک های ۲۰ اینچی بی بدیلی را در زیر پای خود قرار داده است. این می باخ دیفرانسیل عقب بوده و موتور دوقلوی V12 با قدرت ۵۲۳ اسب بخار و ظرفیت ۶۰۰۰ سی سی با گشتاور ۸۳۰ نیوتن متری را در قلب خود جای داده است.

کاریرا شما را به تماشای تصاویر این خودرو دعوت می کند.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا