نمایشگاه ها

فیات ۵۰۰ مدل ۲۰۱۸ در نمایشگاه شیکاگو

fiat 500

پای موتورهای توربو در میان است!

حتما مدل قبلی فیات ۵۰۰ با قدرت ۱۰۱ اسب بخار و گشتاور ۱۳۱ نیوتن متر را به خاطر دارید. چنین قدرتی فقط برای مصارف داخل شهری و استفاده روزمره عادی مناسب است. اگر طرفدار Fiat 500 باشید حتما از چنین توان پایینی گله دارید. برای همین است که کمپانی در نمایشگاه شیکاگو از مدل جدید و قدرتمندتر این خودرو رونمایی کرد.

اکنون در سال ۲۰۱۸ می توانید صاحب یک فیات کوچک و جمع و جور شوید که پیشرانه توربو شارژ ۱٫۴ لیتری را در خود جای داده است. این موتور قدرتی معادل ۱۳۵ اسب بخار و ۲۰۳ نیوتن متر گشتاور را در اختیار شما خواهد گذاشت. در کنار این پیشرانه جدید شاهد حضور یک گیربکس ۵ سرعته دستی و یا آپشن ۶ سرعته اتوماتیک هستیم. تغییرات به موتور این خودرو ختم نمی شود. ترمزهای جدید و بهینه شده، سیستم تعلیق اسپرت، رینگ های آلومینیومی ۱۶ اینچی و دوربین پارک عقب از جمله موارد جدید هستند که به فیات ۵۰۰ اضافه شده اند.

در نمای ظاهر نیز می توان به تغییراتی که در اسپویلر عقب داده شده اشاره کرد. چراغ های مه شکن، تنوع رنگ، بج توربو رو بدنه خودرو، تغییرات کلی در جلو و عقب خودرو همگی جزو ویژگی ها فیات ۵۰۰ مدل ۲۰۱۸ هستند.  ۳ رنگ قرمز Brilliante ، آبی Mezzanotte و مشکی مرواریدی Vesuvio رنگ هایی هستند که برای این خودرو در نظر گرفته شده. فیات ۵۰۰ جدید به همراه دو مدل دیگر یعنی آبارت ۵۰۰ و فیات ۵۰۰C در نمایشگاه خودرو شیکاگو ۲۰۱۸ رونمایی شدند.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا