حوادث

خط انداختن روی لامبورگینی هوراکان!

عکس لامبورگینی خط کشیده شده

وقتی داشتن ماشین گران قیمت موجب دردسر میشه!

از قدیم گفته اند هرکه بامش بیش، برفش بیشتر! خب طبیعتا هرکس خودروی لوکس و سوپر لوکس مثل لامبورگینی داره بطور کلی هزینه های نگهداری و تعمیرات آن هم بالا خواهد بود. هزینه های بالای تعویض روغن، فیلترهای مخصوص، تعویض قطعات و … همگی جزو جدایی ناپذیر خودروهای گران قیمت هستند. ازاین دست هزینه ها که بگذریم، گاهی داشتن یه خودروی لوکس در محله ای که چشم ها را به سمت و سوی خود جلب می کند مایه دردسر می شود. عکس گرفتن و فیلم گرفتن و گاهی هم جمع شدن دور خودرو میتونه گاهی مشکل آفرین باشه.

یه عده ای هم هستند که مشکلی با تخریب مال مردم ندارند و بنابر هر دلیلی که دارند، مثلا به خودروی گران قیمت یه کسی آسیب وارد می کنند. یعنی چیزی که متاسفانه برای این لامبورگینی هوراکان اتفاق افتاده! عکسی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که نشان دهنده حادثه ی تلخی است! شدت و وسعت این خط انداختن غیر قابل باوره! هرکسی که این کار را کرده تقریبا میشه گفت وقت زیادی داشته و سر حوصله حسابی به این خودرو عرض ارادت نموده. سه طرف خودرو آسیب دیده و خط و خش های عمیقی روی هر سه طرف مشاهده میشه!

امیدواریم چه در ایران و چه در هر جای دیگر دنیا روزی فرابرسه که کسی نگران آسیب دیدن و سرقت اموالش نباشه ، چه ارزان و چه گران فرقی نداره.

 

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا