خط تولید پورشه ماکان
اخبار خودرو

پورشه تولید انبوه ماکان ۲۰۱۹ را آغاز کرد

چین بزرگترین بازار پورشه در دنیا شده است. پورشه هم اولین سری فیس لیفت شده ماکان ۲۰۱۹ را به چین ارسال می کند.

ماکان پرفروش ترین و پرسودترین مدل برای کمپانی اشتوتگارت پورشه است. از ابتدای تولید پورشه ماکان در ۲۰۱۴ تا کنون بیش از ۳۵۰ هزار مدل از آن به نقاط مختلف جهان ارسال شده است. پورشه هم برای این که میزان بالای فروش آن را حفظ کند در یک اقدام خارج از برنامه همیشگی و زودتر از سیکل عادی خود اقدام به به روز رسانی و فیس لیفت این مدل محبوب کرده است.

در اطلاعیه پورشه این طور آمده که برای پاسخگویی به میزان بالای تقاضای ماکان، تلاش دارد تا تولید روزانه خود را به ۴۲۰ عدد افزایش دهد. این مقدار تولید روزانه تعادل عرضه نسبت به تقاضا را برای پورشه تامین خواهد کرد. این خودروساز آلمانی که تمام تولیدات خود را در آلمان انجام می دهد این بار بر خلاف همیشه اولین محموله تولیدات خود را به مشتریانی غیر آلمانی می فروشد. چینی ها!

چرا؟ چون چین به بزرگترین مشتری پورشه در جهان تبدیل شده و تا کنون بیش از ۱۰ هزار ماکان در آن به فروش رفته است. به همین دلیل این دلربای خوش نقش و نگار اول بار به چین ارسال می شود.

خط تولید پورشه ماکان

درست است که در این ۱۶ سالی که از تولید اولین شاسی بلند پورشه یعنی کاین می گذرد خیلی ها از از مفهوم شاسی بلند برای برندی مثل پورشه انتقاد کرده اند اما حقیقت این است که SUV  های پورشه خوش فروش اند و پورشه هم مثل بقیه تولید کنندگان به دنبال فروش و سود بیشتر است. ماکان و کاین هم پر سود ترین های پورشه هستند.

پورشه تولید انبوه ماکان ۲۰۱۹ را آغاز کرد
برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا