سانتافه 2019
معرفی خودرو

۱۰ نکته در رابطه با هیوندای سانتافه مدل ۲۰۱۹

سانتافه ۲۰۱۹ : کراس اوور اصلی هیوندای، مجهز به مجموعه ای کامل از تکنولوژی‌ها!

مدل ۲۰۱۹ هیوندای سانتافه کاملا از نو طراحی شده است و به منظور دو ر نگه داشتن شما و خانواده تان از خطر، به بازه ی وسیعی از تکونولوژی های ایمنی مجهز شده است. در این مقاله ۱۰ نکته ی جالب در رابطه با سانتافه ۲۰۱۹ جمع آوری شده است.

این خودرو بزرگ شده ی مدل KONA نیست

سانتافه 2019

با اینکه سانتافه ۲۰۱۹ از زبان طراحی جدید هیوندای بهره می برد، اما به هیچ وجه این خودرو مدل بزرگ شده ی KONA نمی باشد و سانتافه طراحی مخصوص به خود را دارد، مانند چراغ های جلوی خودرو که بصورت عمودی طراحی شده اند و یا جلو پنجره منحصر به فرد آن که شبیه به زره های فلزی قرون وسطی است.

همچنین طراحی ظاهری سانتافه نسبت به کونا، خانواده پسند تر است.

فضای سرنشین مناسب برای افزایش راحتی و آسایش

سانتافه 2019

سانتافه ۲۰۱۹ طراحی جدیدی در صندلی های جلوی خود بکار برده است و از موادی با جنس فوم در بخش های مختلف صندلی استفاده شده است تا آسایش سرنشینان بیشتر از گذشته باشد.

سیستم چهار چرخ متحرک پیشرفته تر

سانتافه 2019

تکنولوژی HTRAC سانتافه ۲۰۱۹ مبنی بر سیستم چهارچرخ متحرک نیز به کمک راننده می آید و مواقعی که خودرو به چسبندگی و اصطکاک بیشتری نیاز دارد را پیش بینی میکند. سنسور های بکار رفته در این سیستم با بررسی محیط، میزان نیروی درخواستی راننده، نحوه ی فعالیت سیستم انتقال قدرت و سیستم کنترل پایداری، بیشترین میزان اصطکاک و چسبندگی را در اختیار خودرو قرار میدهد.

در حالت اسپورت تنظیمات پایه ی تقسیم قدرت خودرو از محور جلو به عقب به ۶۵/۳۵ درصد تغییر خواهد کرد و همچنین میتواند نیرو را بصورت ۵۰/۵۰ تقسیم نماید. سیستم گشتاور خودرو نیز از ترمز ها در هنگام دور زدن برای افزایش بازدهی استفاده میکند، اما در جاده های شنی و نرم به خودرو اجازه میدهد که دریفت کند.

ایمنی برای همه

سانتافه 2019

تمامی مدل ها و تریم های سانتافه ۲۰۱۹ به بسیاری از امکانات ایمنی مجهز شده اند که شامل : هشدار خطر تصادف از جلو، ترمز اضطراری برا محور جلو و عقب خودرو، تشخیص عابر پیاده، هشدار و کمک در حرکت بین خطوط مسیر، نمایش نقطه کور و کروز کنترل تطبیق پذیر به همراه تکنولوژی توقف و حرکت مجدد در ترافیک است.

شما نمیتوانید از خودرو خارج شوید! ( تا زمانی که محیط کاملا ایمن باشد)

سانتافه 2019

خروج ایمن از خودرو جدید ترین سیستم ایمنی هیوندای است و کمک میکند تا سرنشینان عقب خودرو در مواقعی که خودرو ای به ماشین نزدیک میشود از سانتافه پیاده نشوند. با کمک سنسور های نقطه کور این خودرو میتواند خطر احتمالی نزدیک شدن خودرو را تشخیص دهد و درهای عقب سانتافه را برای جلوگیری از حادثه قفل کند.

هیچ چیزی (یا هیچ کسی) در خودرو باقی نمی ماند!

سانتافه 2019

در مدل ها و تریم های گران قیمت سانتافه سیستمی هشداری در ردیف عقب تعبیه شده است که به واسطه سنسور های موجود در کابین خودرو از باقی ماندن وسایل در خودرو جلوگیری می نماید.

قبل از اینکه از خودرو خارج شوید، این سیستم به شما هشدار می دهد که ردیف عقب صندلی ها را چک کنید، اگر شما این کار را انجام ندهید و یا چیزی در خودرو باقی بماند و اگر این سیستم جنبشی را در خودرو تشخیص دهد، آژیر به صدا در می آید. و اگر اینها برای مطلع کردن شما کافی نباشد، سانتافه برای شما پیام و یا یک ایمیل ارسال خواهد کرد.

از سکوت لذت ببرید

سانتافه 2019

به لطف عایق بندی مناسب بدنه ی سانتافه ۲۰۱۹، تجربه ی رانندگی با آن در جاده بسیار عالی است. هیوندا با استفاده از عایق های اضافی بکار رفته در بدنه و کف خودرو و همچنین شیشه های چند لایه ی بکار رفته در پنجره ها و شیشه ی جلوی خودرو میزان صدای نفوذی به داخل کابین را به حداقل رسانده است.

از موسیقی لذت ببرید

سانتافه 2019

۱۲ اسپیکر از برند Infinity برای این خودرو در نظر گرفته شده است که در مدل های گران قیمت ارائه میشود، و با توجه به تکنولوژی های بکار رفته در این سیستم که تمام کابین را احاطه کرده است بیشترین میزان شفافیت صدا و کیفیت را خواهید داشت.

بدنه ی محکم و مقاوم

سانتافه 2019

هیوندای از اینکه خود فولاد لازم برای تولید بدنه ی خودرو را تولید میکند استفاده کرده است و آن را در سانتافه و مدل های دیگر بکار برده است. بدنه ی سانتافه مدل ۲۰۱۹ از فولادی ساخته شده است که ۶۷ درصد مقاوم سازی درآن صورت گرفته و تقویت شده است که این مقدار نسبت به مدل قبلی این خودرو ۱۴ درصد افزایش داشته است.

همچنین میزان چسب استفاده شده در معماری این خودرو نیز افزایش یافته است که این امر در کاهش آسیب های تصادفات کمک بسیاری میکند. همچنین تمامی این تغییرات در حالی است که وزن کلی خودرو کمینه شده است.

انعطاف پذیری در طراحی داخلی

انعطاف پذیری طراحی داخلی خودرو یکی از مواردی است که در خرید کراس اوور ها به آنها توجه می شود. ردیف عقب صندلی ها به حالت ۶۰/۴۰ تقسیم می شوند. در مدل های گران قیمت تر نیز این صندلی ها توسط یک دکمه از صندوق عقب خودرو جمع می شوند، همچنین هر کدام از صندلی های ردیف عقب به تنهایی به جلو و عقب برای تغییرات دلخواه خم می شوند.

در کف خودرو نیز دو محفظه ی کوچک برای نگه داری دیگر اقلام طراحی شده است. همچنین مدل بنزینی این خودرو که بزودی عرضه می شود شامل یک ردیف کوچک دیگر در صندلی های خودرو است.

منبع: motortrend

۱۰ نکته در رابطه با هیوندای سانتافه مدل ۲۰۱۹
برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا