معرفی خودرو

آشنایی با BMW X7 ، غول تازه وارد باواریایی + عکس

BMW X7

جلو پنجره های اغراق آمیز

تقریبا بیش از ۴ سال از اولین معرفی بی ام و شاسی بلند X7 می گذرد و بالاخره امروز شاهد اولین حضور رسمی آن هستیم. خاک آمریکا ، شهر اسپارتنبورگ واقع در ایالت کارولینای جنوبی جایی است که این هیولای باواریایی پا به عرضه وجود نهاد است. خانواده شاسی بلندهای BMW با این محصول جدید کامل تر می شود. خودرویی با ۳ ردیف سرشین و بزرگ که برای فروش در سال ۲۰۱۹ آماده می شود.

ظاهرا بی ام و ایکس ۷ صرفا برای بازار آمریکا درنظر گرفته شده که البته هنوز بطور رسمی تائید نشده. دو مدل X7 xDrive40i با قیمت پایه ۷۳۹۰۰ دلار و X7 xDrive50i با قیمت پایه ۹۲۶۰۰ دلار آماده عرضه برای مشتریان آمریکایی است. موتور ۳ لیتری توربو از نوع ۶ سیلندر خطی با قدرت ۳۳۵ اسب بخار و گشتاور ۴۴۷ نیوتن متر در قلب مدل ارزان قیمت تر جای دارد. اما مدل گران تر یعنی ۵۰i در زیر کاپوت پیشرانه ۴٫۴ لیتری توربو از نوع ۸ سیلندر خورجینی یا همان V8 با قدرت ۴۵۶ اسب بخار و گشتاور ۶۴۹ نیوتن متر را به همراه دارد. همین موتور هم علت اصلی تفاوت قیمت چشم گیر بین دو مدل است.

 

در بخش گیربکس هم که باید گفت هر دو خودرو از جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک بهره می برند که مدل ۵۰i قابلیت های بیشتری نیز در این بخش دارد. در داخل اتاق خودرو با فضایی بسیار بزرگ و البته بسیار لوکس مواجه هستید. از صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی تا کنسول مرکزی شیک و سانروف سه تکه همه چیز به بهترین شکل در جای خود قرار دارد. قابلیت های ایمنی نظیر هشدار خروج از لاین حرکت ، تشخیص نقاط کور راننده، هشدار مانع جلو و عقب، سیستم هوشمند تشخیص عابر پیاده و سایر امکانات دیگر. BMW X7 برای اولین بار بصورت اینترنتی در آمریکا پیش فروش می شود.

منبع: motor1

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا