معرفی خودرو

با رنو داستر ون آشنا شوید + عکس

رنو داستر

آشنای رومانیایی با قابلیت حمل بار

خودروهای سواری که با مقداری تغییر به نوعی تغییر کاربری داده و از مسافری یا همان سواری به باربری تبدیل می شوند کم کم بیش از پیش دیده می شوند. پراید وانت ، تندر ۹۰ وانت و … از این دست هستند. همچنین سواری هایی هستند که به ون یا استیشن تبدیل می شوند. برای مثال تندر ۹۰ ون یا حتی پراید ون (جابجایی بار) نیز در خیابان های ایران دیده می شوند. کمپانی رومانیایی داچیا (Dacia) که تحت مالکیت رنو فرانسه فعالیت میکند، حضور پر قدرتی در کشورهای اروپایی منجمله اتریش دارد. در ایران هم محصولات این کمپانی را با برند رنو نظیر داچیا داستر (رنو داستر) ، داچیا لوگان (رنو ال ۹۰ یا تندر) و … می بینیم.

رنو داستر

به اتریش اشاره کردیم. اتریش یکی از کشورهایی است که خودروهای تجاری رنو در آن زیاد دیده می شوند. رنو ساندرو یا همان داچیا ساندرو و رنو تندر ۹۰ یا همان داچیا لوگان از جمله خودروهایی هستند که نمونه ون یا استیشن آن ها هم در اتریش حضور پر قدرتی دارند. رنو داستر ون هم در جمع این اتومبیل ها حضور دارد. اکنون با تغییراتی که در نسخه ون Duster داده شده این خودرو بهتر از قبل آماده خدمت رسانی در کسب و کارهای کوچک یا حتی بزرگ می باشد. کترینگ ها ، قنادی ها و سایر کسب و کارهایی که ارسال بار دارند، رنو داستر ون یکی از انتخاب بالقوه آن ها است.

رنو داستر

کفی مخصوص جای بار داستر بطوری طراحی شده که اجناس به خوبی روی آن قرار گرفته و ضمن حفظ نظم از ایمنی زیادی هم حین حرکت برخوردارند. یک دیوار یا پنجره فلزی نیز جداکننده بخش بار و بخش سرنشینان است. نمونه دیفرانسیل جلو داستر ون گنجایش ۱۶۳۶ لیتر بار و نسخه چهارچرخ متحرک ۱۶۰۴ لیتر ظرفیت پذیرش بار دارد. نقطه قوت داستر ون نسبت به تندر و ساندرو ون داشتن آپشن ۴X4 است. داچیا در کشور اتریش داستر را با طیف کاملی از آپشن ها و پیشرانه ها عرضه می کند. با حدود ۲۰۵۰ دلار هزینه می توانید Duster خود را به ون تبدیل کنید.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا