رونمایی و جاسوسی

عکس های جاسوسی جدید تویوتا کرولا ۲۰۲۰

تویوتا کرولا 2020

هنوز در پرده پنهان !

تویوتا کرولا ۲۰۲۰ مجددا به خیابان ها آمده و کماکان شاهد پوشش سنگین این خودرو هستیم. این یعنی هنوز وقت آن نرسیده که از پوشش خودرو کم شود و اطلاعات بیشتری به بیرون درز نماید. حتی چراغ ها هم بطور کامل پوشیده اند.

با این تصاویر به دست آمده صرفا می توان به ساختار کلی بدنه Corolla 2020 پی برد. طراحی عمومی خودرو به نظر می رسد که از آخرین نسخه تویوتا کمری الهام گرفته شده باشد. تویوتا با چنین فرمی برای کرولا نشان می دهد که کماکان به سگمنت سدان سنتی ۳ تکه ای (three-box) پایبند است. کرولا ۲۰۲۰ بر روی پلت فرم TGNA سوار شده که قبلا در معرفی تویوتا C-HR به آن اشاره کرده ایم. خودروهایی چون تویوتا پریوس، کمری و چندی دیگر از اتومبیل های Toyota نیز بر این گونه از پلتفرم قد علم کرده اند. چنین تکنولوژی جدیدی به کرولا اجازه می دهد که ابعاد بزرگ تری را بدون افزایش وزن تجربه کند. در داخل کابین کرولا احتمالا شاهد طراحی جدید و فناوری روز باشیم. سیستم مولتی مدیا و سرگرمی پیشرفته و بهینه شده و همچنین آپشن ها و قابلیت های ایمنی بیشتر.

در زیر کاپوت، کرولا ورژن کنونی دارای موتور ۱٫۸ لیتری ۴ سیلندره است که احتمالا برای مدل جدید ۲۰۲۰ به نسل جدید ارتقا پیدا کند. بعید است که این تنها ورژن کرولا باشد. قریب به یقین باید انتظار مدل هیبریدی ۱٫۸ لیتری که پیش تر در نسل جدید تویوتا آریس (Auris) دیده شده را داشته باشیم. همچنین به طریق مشابه، پیشرانه ۲ لیتری هیبریدی ۱۸۰ اسبی (۱۳۴کیلووات) احتمالا ارائه شود. بالاخره این زمان ها نیز سپری می شود و نهایتا تویوتا کرولا ۲۰۲۰ از خط تولید خود در شهر هانتسویل (Huntsville) ایالت آلاباما (آمریکا) بیرون خواهد آمد. این کارخانه جدید قابلیت ساخت ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو را در طول یک سال خواهد داشت و از حدود ۳ سال دیگر به طور کامل راه اندازی می شود.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا