رونمایی و جاسوسی

با مرسدس بنز کلاس A قبل از رونمایی رسمی آشنا شوید

مرسدس بنز کلاس A

هاچ بک یا سدان؟ همه چیز در آمستردام مشخص می شود!

کمپانی نسخه اولیه فضای داخل جدیدترین مرسدس بنز کلاس A خود را اواخر سال گذشته طراحی کرد و حالا بالاخره نسخه‌ای از تصاویر نمای بیرونی آن را ارائه کرده است. به گفته شرکت در شبکه‌های اجتماعی، اولین مدل این بنز جدید جمعه ۱۳ بهمن در آمستردام (هلند) به نمایش گذاشته خواهد شد.

جلوپنجره مدل جدید کلاس A بنز شباهت هایی به جلو بنز CLS 2019 دارد که در نوامبر سال ۲۰۱۷ در نمایشگاه ماشین لس‌آنجلس رونمایی شد. از روی تصویر تیزر این مدل جدید بنز، می‌توان گفت که طراحی چراغ جلوی آن یکی از قابل توجه ترین شباهت های این مدل با CLS است.

مرسدس بنز کلاس A

مشخص نیست که شرکت مرسدس هر دو نسخه سواری و هاچ بک کلاس A جدید خود را در آمستردام رونمایی خواهد کرد یا نه! اما می‌دانیم که مدل سواری آن به بازار امسال آمریکا خواهد آمد. این مدل بنز نسل دوم پلتفرم MFA و CLA و GLA خواهد بود. این نکته نشان می‌دهد که کلاس A طراحی کاملاً متفاوتی با مدل دراماتیک و نه چندان جالبی که سال گذاشته در شانگهای از مفهوم کلاس A نشان داده شد، دارد.

مرسدس بنز کلاس A

کلاس A جدید بنز طراحی مدرنی خواهد داشت و نسبت به سایر کلاس ها و مدل ها قیمت کمتری دارد. این مدل بنز، یک صفحه نمایش لمسی بزرگ، روشنایی محیط منحصر به فرد، تهویه مطبوع چرخشی، و یک سیستم کنترل لمسی در کنسول مرکزی خود دارد. با توجه به نمایشگاه‌های الکترونیک اخیر، از سیستم اطلاعاتی مرسدس انتظار می‌رود که از تکنولوژی جدید تشخیص گفتار طبیعی (دستیار صوتی مرسدس بنز) استفاده کند.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا