رونمایی و جاسوسی

تیزر معرفی ولوو V60 با طعم نوستالژی

استیشن خانوادگی سوئدی!

در کمتر از یک هفته دیگر کمپانی ولوو از خودروی استیشن جدید خود یعنی Volvo V60 رونمایی می کند. اتومبیلی که مدت ها برای معرفی و حضور آن انتظار می رفت بالاخره آماده شده و قصد دارد از لحاظ طراحی پا جای هم خانواده های خود یعنی XC90 ، XC60 و همچنین V90 بگذارد. V60 البته که باید به سایر اعضای ولوو در سایر سگمنت ها شبیه باشد، ولی مقداری ظاهر استیشن گونه خاص خود را نیز به همراه دارد.

در این تیزر کوتاه کمتر از ۲ دقیقه ای که با نام “طراحی شده برای نسل ها” یا “Designed for Generations” منتشر شده، ولوو ما را به سفری کوتاه به خاطرات قدیم می برد. جایی که با نوستالژی خودروهای استیشن ولوو تجدید خاطره می کنیم. این تیزر با زدودن غبار تاریخ از ولوو P1800 ES شروع می شود و در انتها با نماهایی مبهم و بسته از خودروی جدید V60 به پایان می رسد. علاوه بر خطوط بدنه و جلوپنجره جدید، نگاه گذرایی به داخل کابین داشتیم. تریم چرم مشکی همراه شده با تم بژ به چشم می خورد که ظاهر بسیار شکیلی به این خودرو بخشیده است.

همانند XC60 و V90 ، ولوو V60 نیز بر روی پلتفرم فول سایز معروف Volvo یعنی Scalable Product Architecture یا به اختصار SPA سوار شده است و با طیفی از پیشرانه های ۴ سیلندری عرضه خواهد شد. عکس های جاسوسی قبلی خودرو نشان دهنده نسخه پلاگین هیبرید V60 هستند که کاریرا آن ها را ذیل همین مطلب برای شما قرارداده است. نسخه رده بالای V60 احتمالا موتور ۲ لیتری بنزینی که با یک موتور الکتریکی همراه شده است را در خود جای داده که روی هم رفته قدرت ۴۰۰ اسب بخار و گشتاور ۶۴۰ نیوتن متر را ایجاد می کند. رونمایی رسمی ولوو V60 در تاریخ ۲۱ فوریه ۲۰۱۸ یعنی ۳ روز دیگر در ساختمان مرکزی کمپانی انجام خواهد شد. Volvo این رونمایی را بطور زنده از شبکه های اجتماعی پخش می کند. حضور و رونمایی فیزیکی این خودرو را در نمایشگاه بین المللی خودروی سوئیس (شهر ژنو) در حدود یک ماه دیگر شاهد خواهیم بود.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا