شرایط فروش خودرو

طرح های پيش فروش محصولات ايران خودرو

ایران خودرو

گروه صنعتي ايران خودرو در ارديبهشت ماه ۹۷ محصولات خود را در طرح هاي پيش فروش عادي، پلکانی و فيروزه اي عرضه مي كند. محصولات عرضه شده در اين طرح ها مشمول «تخفيف خرید محصول ایرانی» متناسب با خودروي انتخابي در دعوتنامه از ۲۰۰ تا ۸۰۰ هزار توماني مي شوند. لازم به ذکر است پیش تر خبر فروش اعتباري خودروهاي ايراني ايران خودرو منتشر شده بود.

به گزارش ايكوپرس، در پيش فروش عادي، ثبت نام محصولات قابل عرضه ايران خودرو به دو روش يك و دو ويعه اي و با موعد تحويل های شهريور و مهر ۹۷ به مشتريان پيشنهاد شده است. همچنین در این طرح، امكان ثبت نام براي گروه محصولات ۴۰۵ و پارس و دنا نيز امكانپذير است که تعیین نوع خودرو هم زمان با ارسال دعوتنامه و فرا رسيدن موعد تحويل صورت می گیرد. در ثبت نام های گروه محصول علاوه بر تخفیف خرید محصول ایرانی، «هدیه همکاری در تولید» نیز به ثبت نام کنندگان تعلق می گیرد. طرح پيش فروش عمومي موسوم به طرح فيروزه اي و طرح پيش فروش پلكاني، دو نوع دیگری از طرح های پیش فروش اردیبهشت ماه است که گروه صنعتي ايران خودرو به منظور فراهم كردن امكان خريد محصولات ايراني خود از سوي تمامي گروه هاي درآمدي جامعه، به اجرا گذاشته است. به منظور حمايت از خريداران محصولات ايراني، تخفيف خريد كالاي ايراني و هديه مشاركت در توليد نیز در این روش ها به اجرا گذاشته شده است.

لازم بذکر است که تخفيف خريد محصول ايراني صرفاً در صورت واريز نقدي مبلغ مابه التفاوت نهايي در مهلت تعيين شده در دعوتنامه و دريافت خودرو پرداخت مي شود و در صورت منقضی شدن دعوتنامه و يا انصراف قرارداد، قابل ارائه نخواهد بود. هديه همكاري در توليد نیز، صرفاً پس از صدور دعوتنامه و دريافت خودرو ارائه مي شود، پرداخت اين هديه در قراردادهاي انصرافي نيز مشروط به صدور دعوتنامه است. ثبت نام در اين طرح ها از ابتداي ارديبهشت آغاز و تا زمان تكميل ظرفيت ادامه خواهد داشت. يادآور مي شود،‌ ثبت نام در طرح هاي پیش فروش ارديبهشت ماه صرفا از طريق پايگاه اينترنتي فروش محصولات ايران خودرو به نشاني esale.ikco.ir براي متقاضيان فراهم است.

منبع :ایکوپرس

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا